חוסר איזון של לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר איזון של לחץ דם
    דינה
    28/05/2017

    שלום רב!

    אני בת 54 ,סובלת מיתר לחץ דם ראשוני 4 שנים.מטפלת באמפלו וקרדילוק.ללא טיפול ההערכים יכולים להגיע ל170/120 או יותר.לאחרונה בהולטר גילו ביום וגם בלילה ירידות בללחץ דם עד ל90/50.חשוב לציין ערכים נמוכים של לחץ דם למרות שבלילה לא ישנתי.
    ביצעתי הולטר פעמיים וראינו אותה המגמה.
    מכיוון שלפני חודשיים לפי חוות דעת של אופטלמולוג,היה אירוע שהדם לא הגיע לעצב ראיה עברתי אירוע איכסמי בעצב ראיה וכתוצאה חלק שדה ראיה פריפרי נפגע.קיבלתי המלצה לעשות הולטר ולהימנע מיתר לחץ דם נמוך בלילה.איך אני יכולה לעשות את זה לוותר על הטיפול הקיים,אז לחץ הדם יהיה גבוה.
    חשוב לציין שמכיוון שאני סובל מאנגיודמה אידיופטית אסור לי לקחת תרופות מהקבוצות של אנלופריל וקונקור.
    אודה מאוד על המלצותכם מה ניתן לעשות בעניין.רופא משפחה ונפרולוג מתקשים למצוא פיתרון.
    בברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר איזון של לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון לח"ד

    פרופ` אליעזר קליינמן
    02/06/2017

    אינני בטוח שאכן יש לך יתר לחץ דם לאור התאור שלך. ראוי לנסות להוריד טיפול עד הפסקתו ולהעריך מחדש את הצורך בו. שתפי בזאת את הרופא המטפל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו