יתר לחץ דם מטופל שיוצא מאיזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר לחץ דם מטופל שיוצא מאיזון
    אתי
    07/06/2017

    שלום רב,

    אמי בת 84 וסובלת שנים רבות מיתר לחץ דם, נוטלת את התרופות הבאות: בוקר: אסקפורג' + פרולול. ערב: וקטור 80 מ"ג + נורמפרסאן 150 מק"ג. לפני השינה: קדקס 2 מ"ג + ואסודיפ 10 מ"ג. לחץ הדם היה פחות או יותר מאוזן, עד שבשבועיים האחרונים כמעט מדי יום, בשעות אחר הצהריים ללא סיבה נראית לעין עולים הערכים ומגיעים לפעמים עד 220 סיסטולי. אמי לוקחת כדור אסריל מתחת ללשון ולחץ הדם מתייצב וחוזר לערכים תקינים.
    שאלותיי:
    1. מה יכולה להיות הסיבה לעלייה זו בלחץ הדם? האם ייתכן שהכדורים שנלקחו בבוקר מפסיקים להשפיע?
    2. האם הטיפול באסריל להורדה נקודתית של לחץ הדם הוא הטיפול הנכון?

    מודה לך מאוד על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תר לחץ דם מטופל שיוצא מאיזון

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/06/2017

    ללחץ דם יש תנודות תקופתיות ויומיות.
    אם יש לחץ דם גבוה הבערב אכן יש לבדוק אם כל היום מכוסה.
    נורמופרסן הינה תרופה עם השפעה די מוגבלת מבחינת השעו ובדרך כלל יש צורך מיותר ממנה אחת ביום.
    יותר חשוב מלקיחת ACERIL הינו איזון לתווך ארוך עם תרופה קבועה.
    יש להניח שצריך לחלק אחרת את התרופות במשך היום. כדאי להתיעץ עם הרופא המכיר אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו