לחץ הדם הדיאסטולי שלי מעל 80

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ הדם הדיאסטולי שלי מעל 80
    פרופ` אליעזר קליינמן
    20/09/2017

    שלום רב,

    בת 49 , מצב בריאותי בדרך כלל תקין , בדיקות לב תקינות .
    כולסטרול כללי 200 .
    לאחרונה הרגשה כללית לא טובה שקשורה ככל הנראה ללחץ , חרדה .רופא המליץ על סימבלטה , השתמשתי כחודש ועקב תופעות לוואי הפסקתי . מנסה לצאת לבד ללא תרופות מתקופה זו.
    כל השנים לחץ הדם הדיאסטולי שלי מעל 80 , 85 . לחץ הדם הסיסטולי עד 120 , 125 .

    לאחרונה (וכפי שציינתי הייתי בתקופה לא טובה שמנסה לצאת ממנה ללא תרופות ) אני מרגישה לחץ בראש ובמדידת לחץ הדם בבוקר לחץ הדם הדיאסטולי היה מעל 90 .
    דוגמאות :

    מדידה ראשונה : 124/94
    מדידה שניה : 120/84
    מדידה שלישית : 118/88

    לפני שכשנתיים מאותה סיבה שהבחנתי בל.ד דיאסטולי גבוה ביצעתי בדיקת הולטר ל.ד שיצאה תקין .

    אני מלאה ומנסה לרזות .
    אנא ממך התייחסות :
    1. האם הלחץ הדם שציינתי יכול לגרום לאירוע מוחי .או פגיעה בעיניים?
    2. האם מומלץ על טיפול תרופתי ?
    3. האם ישנן שיטות שניתן להוריד ל.ד . ללא תרופות.
    4. מה משמעוט של הל.ד הדיאסטולי , הכונה למה אצלי רק ל.ד זה גבוה ?

    תודה רבה ושנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: לחץ דם דיאסטולי גבוה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/09/2017

    כנראה שלחץ הדם שלך עדיין בגדר הנורמה. הדרך היחידה לאשר זאת בהולטר חוזר, אבל לא נחוץ.
    לחץ הדם שלך עדיין בגדר הנורמה. אין הנחייה לטיפול תרופתי. אם תרדי במשקל לחצי הדם יירדו במקביל. המנעות מאכילת מלח גם יכול לתרום.
    הקשר בין אירוע מוחי ולחץ דם הינו קווי, אך את עדיין נמצאת בקבוצת סיכון נמוכה. אם לחצי הדם יירדו עוד גם הסיכון בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו