מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם יצא מאיזון בעקבות שכיחת כדורישראל12/02/2018
אבא שלי בן 62 מטופל ללחץ דם כ 30 שנה..מקבל איקפרס ולוסרדקס פעם ביום לוקח בד"כ בבוקר לפני 4 ימים אזל לו האיקפרס ולא לקח יומיים ברציפות איקפרס אלא רק לוסרדקסלפני יומיים עלה לו מאוד הלחץ דם והלך למרפאה שם נתנו לו 2 כדורים מתחת ללשון -ומאז יצא מאיזון והוא עם לחץ דם גבוה 145-90 +-
הוא עכשיו בגלל הבלאגן לוקח את הלוסרדקס בערב והאיקפרס בבוקר-השאלה שלי היא אם הטיפול עד לאחרונה עזר והוא היה מאוזן -מתי עליו לקחת את שני הכדורים?? ואיך לעשות את השינוי-כמו כן יש לו בבוקר חולשה וכאבי כתפיים (לוקח אקמול)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לח"ד יצא מאיזון
פרופ` אליעזר קליינמן13/02/2018אני מציע לחזור לכדורים שהיה רגיל בהם ורק לאחר מספר ימים ובעת הרגשה טובה למדוד שוב את לחצי הדם. אני מעריך שהכל יסתדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2 כדורים לופרדקס פלוס האם מותר
ישראל14/02/2018תודה דוקטור
אבי היה לוקח בבוקר איקפרס ולוסרדקס פלוס ועכשיו על דעת עצמו החל לקחת 1 בבוקר ו1 בערב לוסרדקס פלוס ואיקפרס בערב..האם זה בסדר?הוא החל להרגיש ביומיים האחרונים כאבי שרירים וחולשה..מה לעשות? האם לחזור לקחת 1 מכל כדור בבוקר (כמו שהיה תמיד) או לקחת לוסרדקס בבוקר ואיקפרס בערב? או להמשיך עם לןסרדקס בבוקר ובערב איקפרס ולוסרדקס..לחץ הדם שלו הוא בין תקין לאחר כדור לבין - 140+ על 90+..תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



