מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם גבוה מינון של טריטייס 2.5 מ"גשרי09/12/2019
שלום,
אני אחרי טיפול כימותרפי
(טקסול+קרבופלטין).
בנוסף ובמקביל - אני מקבלת תרופה ביולוגית בשם אווסטין - שידוע שאחת מתופעות הלוואי שלה היא לחץ דם גבוה.
לפני שחליתי - לקחתי טריטייס 2.5 מ"ג - פעמיים ביום.
מדי פעם, בעבר, כשלחץ הדם שלי עלה מאוד, הייתי מקבלת אסריל - 2 כדורים של 12.5 מ"ג, ולפעמים גם 1 קלונקס יחד.
כשהתחלתי לקבל את הכימותרפיה, לפני כארבעה וחצי חודשים - לחץ הדם ירד מאוד ולא נזקקתי לכדורים נגד לחץ דם, אלא לעיתים רחוקות.
כעת, לאחר סיום הכימותרפיה, וקבלת האווסטין בלבד לחץ הדם שלי עלה ביומיים האחרונים, ואתמול אך נאלצתי גם לקחת אסריל, שלא הוריד את לחץ הדם, אלא מעט.
השאןה שלי -
עד איזה מינון של טריטייס אני יכולה להגיע - כדור וחצי (2.5 מ"ג) - פעמיים ביום, או יותר ?
אני שבוע וחצי לאחר הטיפול הכימותרפי, ובאותו יום, גם קבלתי את האווסטין בפעם ה-5 ( מתוך 18).
אני יודעת שלא נהוג לייעץ בפורומים יש מינון לתרופות, אבל אני חוששת שרופא המשפחה שלי לא מבין כל כך בעניין...
תודה מראש על כל עצה בעניין זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושאלה נוספת בעניין זה ברשותך
שרי09/12/2019יש לי שאלה נוספת :
האם את האסריל יש אנשים שלוקחים גם כתרופה קבועה נגד לחץ דם ?
כי ראיתי שהיא משפיעה עלי, למשל אתמול כשלקחתי אותה, היא עזרה לי ( 25 מ"ג), ולחץ הדם ירד בהדרגה ובצורה מתונה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלח"ד וטיפול תרופתי
פרופ` אליעזר קליינמן10/12/2019אני מציע לחזור למינון של 2.5X2 ולבקש מהרופא הפניה להולטר לחץ דם. ניטור כזה ליממה יוכל להעריך את מינון הטיפול הרצוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שרי10/12/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



