תרופה נגד יתר לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופה נגד יתר לחץ דם
    חגית
    06/01/2020

    שלום,
    אני משתמשת בטריטייס 2.5 מ"ג.
    לרוב לוקחת כדור וחצי - פעמיים ביום.
    (כלומר 3.75 מ"ג של החומר רמיפריל - פעמיים ביום).
    מכיוון שאני מקבלת אווסטין, עולה לי לחץ הדם לפעמים. (הטיפול בטריטייס הוא כבר מספר שנים).
    שמתי לב לתופעה שאני מתלבטת איך לפתור אותה:
    לפעמים אני לוקחת בבוקר 1.5 כדור, ולקראת הערב לחץ הדם סביר -תקין.
    במצב כזה, אני לא יודעת אם לקחת שוב את מנת ה - כדור וחצי, כי אני מפחדת שלחץ הדם ירד לי מאוד בשינה. ( דבר שקרה לי עם תרופות אחרות גם בזמן ערות, ולא הייתי רוצה להחליף את הטריטייס).
    מה תוכל לייעץ לי בעניין זה ?
    לקחת בכל מקרה, גם כשלחץ הדם בערב הוא תקין ?
    יש לי תור לייעוץ במרפאה קרדיולוגית, אבל עד אז אני ממש מתלבטת מה לעשות במצב הזה.
    אודה לעצתך בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה נגד יתר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ביל"ד

    פרופ` אליעזר קליינמן
    06/01/2020

    הייתי מציע להוריד מינון ל 2.5X2 בלבד ליום ולבקש מהרופא שלך הפניה להולטר לחץ דם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו