לחץ הדם יצא מאיזון והחל לנסוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ הדם יצא מאיזון והחל לנסוק
    טילי
    08/01/2020

    ברקע: COPD, TIA לפני מספר שנים, כולסטרול מאוזן תרופתית. בת 72
    מזה שנים אני נוטלת מדי בוקר1.75 מ"ג קרדילוק (סלקטיבי לעומת בטא בלוקרס אחרים) ולוסרדקס. לאחרונה עולה לחץ הדם הסיסטולי שלי לרמת של מעבר ל-140 ומגיע אף ל-166 במדידות ביתיות (מדידה כפולה כמומלץ).
    לפני מספר שנים המליץ לי קרדיולוג (שיצא לגימלאות בינתיים מקופת החולים ומבי"ח שיבא) לקחת לוסרדקס נוסף בערב. לא עשיתי זאת, כי הייתי מאוזנת. שאלתי: האם גם פרופ' גרוסמן ואח' ממליצים לי ליטול פעמיים ביום לוסרטן? רופאת המשפחה העבירה אותי ללוסרדקס פלוס, אבל מייד עולה אצלי ה-URIC ACID כתוצאה מזה. בעבר גרם לכך גם דיזותיאזיד. אני ממש מרגישה את לחץ הדם הגבוה ומרגישה גם תעוקה לבבית כלשהי. אני גם נוטלת סטטור ופלאביקס. איזון תרופתי יקל עלי מאוד. תודה מראש על כל עצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון לחץ דם

    פרופ` אליעזר קליינמן
    08/01/2020

    מציע לבקש הפניה מהרופא להולטר לחץ דם לבדיקת האיזון במהלך יממה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו