פענוח תוצאות בדיקת הולטר לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח תוצאות בדיקת הולטר לחץ דם
    אילה
    03/03/2020

    אני בת 32 וסובלת מיתר ל.ד והפרעות קצב ולכן גם מושתלת קוצב לב, נוטלת תרופות דרלין, טריטייס ודילטיאזם, ביצעתי הולטר לאחר שהל.ד היו לא מאוזנים וגבוהים,
    אשמח לשמוע חוות דעת על התוצאות וכן למה במסקנות כתוב בדיקה פסולה?
    לחץ דם ממוצע ב-24 שעות- סיסטולי: 174
    דיאסטולי: 113 דופק ממוצע ב-24 שעות :92
    לחץ דם ביום סיסטולי ממוצע: 166 דיאסטולי ממוצע: 112
    דיאסטולי מעל 85 % :47.89 סיסטולי מעל 135 %:47.89
    לחץ דם בלילה סיסטולי ממוצע: 194 דיאסטולי ממוצע: 114
    דיאסטולי מעל 70: % 100 סיסטולי מעל 120 :%100
    מסקנות
    בדיקה פסולה
    לפי הבדיקות הקיימות אין לשלול גם ביום וגם בלילה תמונה של HTN DIASTOLIC AND SYSTOLIC

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון לחץ דם

    פרופ` אליעזר קליינמן
    04/03/2020

    על פי בדיקה זו לחץ הדם שלך לגמרי לא מאוזן וטוב יעשה רופא המשפחה שלך אם יפנה אותך להמשך טיפול במכון ייעודי ליתר לחץ דם. לא ברור לי מדוע צויין שהבדיקה פסולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח הולטר לחץ דם

    אילה
    05/03/2020

    תודה רבה על המענה!
    הייתי רוצה לדעת מה יכול להיות שבלילה יש עליה בלחץ דם והוא יותר גבוה מביום, למרות שבד"כ בלילה המספרים אמורים להיות נמוכים יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בתרופות לאחר תוצאות ההולטר

    אילה
    10/03/2020

    לאחר שעשיתי את ההולטר לחץ דם והתוצאה היא שהלחצי דם שלי גבוהים שינו לי בתרופות ואני כרגע לוקחת בוקר וערב 30 מ"ג פורולול ודופלקס 160/10,
    אבל לאחר שאני כבר ביום השני שהתחלתי לקחת את ה דופלקס אני מרגישה רע מאד, כאבי גב עליון ובטן יחד עם בחילות וחולשה קיצונית בעיקר בשרירים, יש לציין שהלחץ דם התאזן וכרגע זה בסביבות 130/90 אבל אני מרגישה לא טוב, השאלה האם זה תופעות לוואי נורמליות והאם בהמשך הגוף אמור להתרגל ויעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו