לחץ דם גבוה -אודה להתייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם גבוה -אודה להתייעצות
    אתי
    17/04/2020

    שלום פרופסור,
    בת 34 פלוס 2
    בגיל 16 אירוע של יתר לחץ שם לאחר בירור לא עלה משהו משמעותי
    לא טופלתי בכדורים ומאז לא שוחחו איתי על הנושא
    בגיל 30 בהריון ראשון בשבוע 37 יתר לחץ דם
    בוצע זירוז ללידה ומאז מטופלת ברמיפריל כדור ליום
    הערכים הכי גבוהים 140/90 עם כדור בדר״כ 120/80 ואפילו פחות
    דופק נמוך בד״כ 60-55
    לאחרונה במדידה ביתית ערכים נמוכים בלחצי הדם
    90/60 80/70 112/66
    כולל סחרחורות קלות
    הפסקתי כמה ימים לקחת את הכדור כי אני חוששת שיוריד לי לגמריי את הערכים .
    חוששת ללכת לרופא בגלל הקורונה
    ברקע: השמנה ,חרדות
    בוצע ב2016 אקו לב שהראה הגדלה קטנה של האוראה הקרדיליוג אמר שזה לא נורא רק לעקוב עוד 5 שנים
    מה לדעתך עליי לעשות?
    מה הסיבה פתאום לירידה בערכים של הלחץ דם ?
    והאם אתה חושב שאני צריכה להמשיך עם הכדור?
    אודה לתשובתך
    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לח"ד וסטרס

    פרופ` אליעזר קליינמן
    19/04/2020

    נראה לי שאין לך לחץ דם אמיתי ואפשר שניתן יהיה לוותר על הכדור שאת לוקחת. שווה לבצע במקרה כזה בדיקה המודינמית ללא טיפול כדי לבסס את האבחנה. בדיקה כזו מתבצעת במכונינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו