שליטה על לחץ דם סיסטולי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שליטה על לחץ דם סיסטולי
    אבי
    02/05/2020

    מטופל שנים אחדות ביתר לחץ דם מתון המתבטא בעיקר בלחץ דם סיסטולי לא יציב בתקופות שונות (אולי בגלל מתח?). הלחץ בדרך כלל בבוקר הוא תקין בסביבות 120 אך אחה"צ לעיתים עולה ל-145 (שאר הערכים תקינים) ואני מרגיש גם לחץ מסוים בחזה לעיתים אחה"צ שמשפיע על פעילות גופנית.
    לוקח בבוקר דיובאן 40 ועוד אחד אחה"צ אך האחרון אינו משנה כלל את את הערך הסיסטולי שנשאר 140. לוקח גם קרסטור 10 כך שבדיקות הדם בערכים טובים.
    האם דיובאן בכלל מתאים לי? איך ניתן להוריד את הערך הסיסטולי ביעילות? האם יש קשר בין עליית הערך הסיסטולי ללחץ בחזה? בדיקה קרדיולוגית ללא ממצא.
    אני בן 76 עם משקל תקין, שמירה על תזונה, פעילות גופנית. מוטרד משינויים בערך הסיסטולי כלפי מעלה בתקופה האחרונה
    בתודה, אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שליטה על לחץ דם סיסטולי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יל"ד וסטרס

    פרופ` אליעזר קליינמן
    03/05/2020

    ברור שמצבי לחץ עלולים להשפיע על לחץ הדם עם אפשרות עלייה עד 200/100 וזה ייחשב לתקין כל עוד לחצי הדם תקינים במצבי מנוחה ורגיעה. אצלך לחץ הדם מאוזן לגמרי לפי הערכים שהצגת כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו