סיבות לירידת לחץ דם בנטילת וקטור וקרדילוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבות לירידת לחץ דם בנטילת וקטור וקרדילוק
    דנה
    24/07/2020

    פרופסור שלום, אמא שלי בת 81, סובלת מיתר לחץ דם כ-15 שנה.
    טופלה בשנים האחרונות בווקטור וקרדילוק והממדים של הסיסטולי נעו בין 160 ל-140 ושל הדיאסטולי בין 80 ל-70 .
    בחודשיים האחרונים לחץ הדם ירד בצורה חדה למרות שלא נוטלת תרופות (הפסיקה לאחר שהבחינה במדדים נמוכים) לדוגמה 155/65 במדידה הראשונה,117/57 במדידה השניה
    141/62 מדידה ראשונה, 105/56 מדידה שניה.
    לעיתים כן נוטלת קרדילוק רק 1.25 מ"ג עקב פלפיטציות.
    1. קראתי שהלחץ דם יכול לרדת עקב אי ספיקת לב .האם ייתכן שזו הסיבה?
    2. וקטור שומר גם על תפקוד הלב, אם היא לא נוטלת יותר מה היא אמורה לקחת?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לח"ד וטיפול תרופתי

    פרופ` אליעזר קליינמן
    26/07/2020

    יש בהחלט מקום לשקול הפחתת מינון הוקטור למחציתו. אי ספיקת לב ניתן להעריך בקלות באמצעות בדיקת אקו לב שאותה כדאי לבצע בכל מקרה כמעקב גם אחר לחץ דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו