חומציות בדם, בדיקות מעבדה ונושאים נ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חומציות בדם, בדיקות מעבדה ונושאים נ
    שוקי
    30/07/2009

    כתוב על הוראות השימוש בתרופה נורמיטן 25 שאני משתמש (עכשיו ראיתי) שלא מומלץ להשתמש למי שיש חומציות בדם.

    יש לי Uric Acid גבוה בכימיה של הדם (הטווח התקין: 3.5-7.2, לי יש בסביבות ה- 8).

    האם זה בעיה ליטול את התרופה אם יש לי חומציות בדם?
    כי סה"כ התרופה מאטה לי את הקצב לב ל- 75 במנוחה והלח"ד נהיה תקין 130-120/80.

    חוץ מזה, הבדיקות דם הראו בעיות בדברים הבאים:
    אם אוכל לקבל הסבר על כל אחד מהם בקצרה והאם הם בעייתיים אשמח... כי הרופא אמר שזה בסדר אבל לא פירש.

    טווח תחתון,
    טווח עליון,
    הנתון שלי.

    כימיה בדם:

    1. ALKP-Alkaline Phosphatase
    52
    171 GGT
    0
    22
    27

    3. CK
    0
    145
    152

    כימיה בשתן:

    4. Na-Sodium/24hr
    40
    Renin Upright
    0
    5.3
    7.7 שאר הבדיקות מעבדה שכתובות לי באתר של מכבי יצאו תקינות בנושאים:
    כימיה בדם, כימיה בשתן, קטכולאמינים, המטולוגיה- ספירת דם - מכשיר, שתן-כללי, שתן- מיקרוסקופיה, בקטריולוגיה, אנדוקרינולוגיה, אימונולוגיה.


    אם תוכלו להסביר לי מה מצבי ומה פרוש כל דבר לא-תקין וכיצד זה משפיע עם התרופה וכדו'... אודה לכם מאוד...

    תודה מראש! וסליחה על האורך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשוקי

    פרופ` אליעזר קליינמן
    03/08/2009

    יש אמנם חריגות קלות מהנורמה במספר בדיקות, עליהן רצוי לחזור כעבור מס' חודשים. על כל פנים אלה אינם סיבה לא לקחת נורמיטן במינון הנמוך שהינך לוקח כאשר התרופה עוזרת לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו