מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרדמהגלית07/09/2008
האם מתחשבים ברצונו של החולה לא לעשות הרדמה כללית מלאה? אני יודעת שחלק מניתוחי הראש מבוצעים ללא הרדמה מלאה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי בהחלטת המנתח והמרדים.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/09/2008גלית שלום
ניתן להתחשב אך כמובן הדבר תלוי בהחלטת המרדים והמנתח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- AVM בעיות ריכוזמייקל02/09/2008
שלום רב, אני סטודנט בן 25,לפני כ 3 שנים,עברתי טיפול לסגירת AVM באונה אוקסיפטלית(מימין) ברדיוכירורגיה. לפני כשנה הייתה הביקורת האחרונה,שבה נאמר לי שהAVM נסגר לחלוטין. כשנה אחרי ההקרנה,התחילו אצלי בעיות ריכוז וגם תופעה מוזרה של נטייה להחליף יד בכתיבה,כלומר,כל חיי הייתי שמאלי,ועכשיו מתגברת אצלי הנטייה לכתוב ביד ימין! שאלתי היא,האם יש קשר בין בעיות הריכוז לבין הAVM? תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייקל שלום
פרופ` אייל יצחיאק02/09/2008יתכן וקיים קשר בין המלפורמציה הווסקולרית שטופלה או בין הטיפול בקרינה לבין השינויים בהתנהגות. אנא פנה לנוירולוג או נוירוכירורג לבדיקה והמשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחסון עצם הגולגולת בניתוחי ראשהילה31/08/2008
כפי שידוע לי מאחסנים את עצם הגולגולת של נפגעי ראש שעברו ניתוח בקירור עד ההחלמה ואיזון הנוזלים.לאחרונה שמעתי על ישראלי שנותח באנגליה ועצם הגולגולת אוחסנה בבטנו עד ההחלמה.( נשמע לי הזוי לגמרי) היתכן? ואם אכן כן אז למה לאחסן בבטן זה לא גורם לזיהום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה שלום
פרופ` אייל יצחיאק02/09/2008אחת השיטות לשמירה על עצם גולגולת שהסירו לנפגע בחבלת ראש היא אכן בבטן החולה. החיסרון היחיד של שיטה זו הוא שלעיתים העצם נספגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךקוסטה29/08/2008
שאלתי את השאלה פה כי יפנו אותי מפורום ניורולוגיה לפורום של ניורוכירורגיה וניתוחי ראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוסטה שלום
פרופ` אייל יצחיאק02/09/2008לדעתי הם טעו. הפורום לנוירוכירורגיה אינו הכתובת לשאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחני28/08/2008
אני פונה עקב יאוש טוטאלי. בשנה האחרונה אני סובלת מחשמל סטטי מוגבר. יש ימים שזה כל היום ויש ימים שלא. אני לא מסוגלת לגעת בשום חפץ ומחשמלת אנשים גם אם נוגעת בהם בטעות. זה מאוד מאוד כואב לי ואף יצאו ניצוצות כחולים. כל האנשים ששאלתי אם עברו דבר דומה היו בהלם, כי לא נתקלו במקרה כמוני. ניסיתי לפנות לחברת אלקטרוניקה לרכישת אביזר שיגרום לפריקת החשמל מהגוף שלי, אך אמרו לי בחברה שזה לא יעזור לאדם בחיי היומיום זה לעבודה בלבד. המליצו לי על לבוש מסוים שבטוח לא אעמוד בו ביומיום. התחלתי לפחד לצאת בלי כפפות או לגעת באנשים. האם ישנם תרופות לכך? יש פתרון לעניין? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חני שלום
פרופ` אייל יצחיאק02/09/2008לצערי הפורום לנוירוכירורגיה אינו הכתובת לשאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!!שאלה אודות הדרוצפלוס חצוני..מיקמיק25/08/2008
שלום רב. בתי,בת 7 חודשים נשלחה לאולט' מח עקב גדילת ראש מהירה. הגיעו התשובות של האולטרסאונד מח -הרופאה התקשרה לומר לי.. אז חדרי המוח אינם מורחבים והם תקינים ב"ה. מה שכן-יש נוזל גבולי במעטפת המוח, או כמו שהרופא כתב הידרצפלוס חיצוני,והוא מעונין לבדוק את הילדה שוב באולט' עוד 3 חודשים. עכשיו-ברשת יש המון חומר על הידרו' פנימי-אבל על חיצוני לא ממש. אז אפשר מעט מידע? מה זה אומר? האם זה נדיר אצל תינוקות ? מה ההשלכות? איך זה נוצר? ובעיקר-אם ח"ו יהיה צורך לנתח-מה ההליך?יש קשר להחדרת שנט? תודה וסליחה על ההפצצה.... מיק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ????דוק'-מה קורה??
מיקמיק29/08/2008אין לך תגובה בעיניין??? שבת שלום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיק שלום
פרופ` אייל יצחיאק02/09/2008מצב זה נקרא הרחבה של החלל התת עכבישי, בדר"כ מדובר על מצב שפיר שחולף מעצמו. בכל זאת יש להמשיך במעקב היקפי ראש ומעקב רופא ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.......
מיקמיק02/09/2008מחר יש למו טיפת חלב להיקף ראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוח מנינגיומהחוה22/08/2008
שלום רב! בפברואר 08 עברתי ניתוח להוצאת מנינגיומה. ביומיים האחרונים אני חווה כאבים בצורת "זצים" חדים וממוקדים באיזור הניתוח אחת למספר דקות. האם זו תופעה נורמאלית? או שמא עליי לפנות למיון. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/08/2008חווה שלום
בכל מקרה של כאבים חריגים יש לפנות למיון של בית-החולים בו נותחת על מנת להבדק ולוודא כי הכל כשורה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי21/08/2008
הילדה שלי בת 9 חודשים בUS מוח הראה נוזל אקטרא אקסיאלי, הבת שלי עדיין לא נתמכת בכפות רגליה, האם מדובר בהידרוצפולוס ומה ההשפעה על תפקודה המוטורי, האם יכול להיות מצב שתיזקק לניתוח בעתיד, האם הפיזיוטרפיה תעזור לה בעמידה על רגליים, אני ממש מודאגת מהמצב הזה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבת המעקב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/08/2008מירי שלום
נוזל אקטרא אקסיאלי אינו בהכרח בעייתי,מדוע בוצע us ?
אין לי מספיק נתונים כדי לומר האם תזדקק לניתוח בעתיד-הכל תלוי בהמשך התפתחותה של הילדה.
יש לפנות לופא ילדים התפתחותי אשר יעריך את מצבה ויתן הערכה לגבי תיפקודה הנוכחי והאם תואם את גילה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומה ולידהרעות18/08/2008
שלום, יש לי קברנומה מחוץ ךתעלת השמע הימנית. לפני 4 שנים עברתי ניתוח כדי להוציא אותה לאחר סימפטומים עקב דימום שהפעיל לחץ על עצבים 7 ו8.לפני שנה אובחן שזה חזר, כוון דלא סימפטומטי הוחלט לט לנתח. אני כרגע בחודש תשיעי ומתלבטת לגבי דרך הלידה. כדאי לדעתך לידה רגילה או קיסרים (או משהו באמצע, כמו ואקום)? תודה רבה מראש, רעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי גם לי יש קברנומה
רונית19/08/2008שכנראה דיממה לאחר הלידה (וגינאלית) קצת קשה לדעת, אני ממליצה לך לאחר שבצעתי שיחות עם נוירוכירורגים בכירים לעשות קיסרי, לחץ הלידה יכול לגרום לדימום , אבל כדאי להתייעץ עם נוירוכירורג שיסתכל על הMRI ויעזור לך להחליט. כדאי גם לקרוא חומר באנגלית כי אין כאן הרבה ידע בעניין בישראל. אם את רוצה יש פורום במיוחד לזה. לידה קלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה ולידה- תודה רונית
רעות19/08/2008הי רונית,
תודה על התגובה. התעעיצתי עם נוירוכירורגים וגניקוליגים מהארץ ומחו"ל, וכל אחד אמר משהו אחר. גם קראתי על הנושא הרבה בעברית ובאנגלית ואני בעצמי מתעסקת אז מבינה קצת, ופשוט אין תשובות או המלצות ברורות בנושא. נראה לי שאני אעשה קיסרי בכל אופן (כבר נכנסתי לתשיעי אז אין לי עוד הרבה זמן להחליט :)
איפה הקברנומה שלך? כמה זמן אחרי הלידה גילית שהיה דימום? היית צריכה לעבור ניתוח בעקבות הדימום?
תודה רבה,
רעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני ילדתי עם קברנומה
קברנומית16/09/2008ילדתי פעמיים בלידות טבעיות לחלוטין (ללא אפידורל) מבלי לדעת שיש לי קברנומה. הקברנומה התגלתה במקרה בגלל בעיות צוואר עקב תאונת דרכים. כמובן ששאלתי גם אני את כל המומחים מה הלאה- מרביתם סוברים שאין צורך לשנות התנהגות. ברוב המקרים אנשים חיים עם קברונומה ולא יודעים על קיומה (היא מתגלה רק בניתוח שלאחר המוות אם נעשה). גם לגבי נטילת תרופות מדללות דם, פעילות גופנית וכו'... ההנחיה היתה דומה-לחיות כרגיל. אני עושה יוגה וההגבלה היחידה שקיבלתי היא לא לעשות עמידת ראש. כמובן זה מאוד תלוי במצב הקליני שלך, אצלי היא ממקומת באונה הפרונטוטמפולרית והסיכוי לדימום כאן הוא נמוך. באופן עקרוני אני נוטה לאנמיה וגם יש לי לחץ דם נמוך בטבעי- כך שנראה לי שמה ששומר עלי זה תכונות אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רעות
פרופ` אייל יצחיאק17/09/2008קברנומה היא מלפורמציה המורכבת מכלי דם ורידיים פתולוגיים. בכלי דם אלו זורם הדם בלחץ נמוך המתאים ללחץ הדם הורידי ולכן קרוב לודאי שאין מניעה מלידה רגילה.
טרם קבלת ההחלטה על סוג הלידה יש להתייעץ עם רופא הנשים והנוירוכירורג המטפלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסמיטריה בקיעורים בדיסקות עצבי הראאורנה' לה17/08/2008
הלכתי לבדיקת עינים שגרתית. הממצא: איסמיטריה בקיעורים בדיסקות עצבי הראייה. הופנתי לבדיקת שדה ראייה, נוירולוג, דופלקס קרוטס. מה המשמעות?? הרופא לא הסביר. אמר שיכולים להיות כמה דברים. אנא הסברך . אני מאוד לחוצה. אני סובלת מסחרחורות. האם יש קשר? המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לפנות לרופא עיניים
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/08/2008אורנל'ה שלום
הנני מנתח ראש -יש לפנות לרופא עינים מומחה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר שלוםאלי14/08/2008
האם דימום מוחי יכול להשפיע על השמיעה . מיום שהיה לי דמום מוחי אני סובל מירידה בשמיעה האם יש קשר בין שני הדברים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/08/2008אלי שלום
הכל תלוי במיקום הדימום המוחי ובנזק שגרם למיקום האנטומי.
במידה והיה הדימום באזור שמיעתי יכול הדבר להשפיע על ירידה בשמיעה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת מוחיתאלי12/08/2008
לד"ר שלום שאלתי לפני כן שאלה בעניין מפרצת מוחית ועל המשך הטיפול אבל לא קיבלתי התייחסות אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלי שלום
ד''ר עוזי בן דוד12/08/2008שאלת למעשה לגבי המשך טיפול בתסחוף (אמבוליזציה) של מום וסקולרי (AVM) שעבר עד כה 2 טיפולים ע"י נוירורדיולוג פולשני. קיים תמיד סיכון להחמרה נוירולוגית חדשה או נוספת ע"י כל טיפול בתסחוף (לפחות 3-4% לכל פרוצדורה), יש לכן לשקול את התועלת במניעת דימום מהמום ובין הסיכון לסיבוכים שהמצנתר צריך לשפוט גם לפי הקשיים הטכניים (להגיע לכלי הדם המזינים, המצאות אזורי זרימה מהירה, ורידים רחבים מפרצות וכו') וכן גם הסיכון לפגיעה תפקודית לא הפיכה. כשכל הנתונים יהיו מונחים לפניך תוכל לשפוט עם מידה קטנה יותר של חרדה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיסי עבר ניתוח במח בעקבות גליומה בשחנה10/08/2008
גיסי בן 40 עבר ניתוח מח בעקבות גליומה בשלב 3 במח הגדול בבלינסון הניתוח עבר בהצלחה אך היום בערך חודש אחרי ניתוח יש לו חום שהגיע לרמה של 40 מעלות עם חוסר מלחים עם בצקת ומצב כללי לא טוב אחרי שבוע קודם שהיה כמצב טוב וחשבו לשלוח אותו הביתה שאלתי ,האם המצב ישתפר ? כיום שני הוא אמור להתחיל הקרנות האם יעשו לו במצב זה? האם יש לו סיכוי לחיות יותר משנה? בת אחיו מתחתנת עוד חדש האם יש סיכוי שיהיה במצב טוב ויוכל להיות בחתונה? אם אפשר לענות לי בפורום אני לא יודעת את הדואר האלקטרוני. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחנה שלום
ד''ר עוזי בן דוד12/08/2008גיסך מוכר לי ואני מקווה שתשובתך כבר נענתה עם המשך הטיפול בו במחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות לאחר ניתוח הצאת גידול ראש - דאורלי05/08/2008
אחי נותח במחלקה ניאוכירוגית והצא מראשו גדול סרטני שזה בעצם גרורה כנראה המוקד בריאה הכל עבר בסדר שוחרר לביתו מקבל עדיין תרופות למניעת בצקת כהמשך טיפול ביה"ח מחכים עדיין לפטולוגיה בכדי שיתחיל טיפול אונקולוגי מאתמול בלילה מקיא לסרוגין לא כל רגע האם לחזור למיון/לביה"ח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/08/2008יש לפנות למיון ש בית החולים בו נותח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת מוחיתמירב04/08/2008
שלום, אבי בן 62 עבר לפני כ 5 שנים צינתור בעקבות מפרצת בחלל התת עכבישי. לפני 9 ימים איבד הכרה ופונה שוב לבית החולים. למחרת ניסו לצנתר שוב אך ללא הצלחה ולפני 5 ימים ניתחו אותו. הוא שהה בטיפול נמרץ עד אתמול (4 ימים) והועבר למחלקה. רוב הזמן הוא ישן וכאשר מעירים אותו הוא מתעייף מהר מאד (אפילו באמצע האוכל). מאתמול הוא מתקשה לבלוע ומחזיק את האוכל בפה. הוא מזיז היטב את הגפיים (חולשה קלה בצד שמאל), מתמצא ועונה לעניין. שאלותיי: האם הקושי בבליעה הוא דבר טבעי אחרי ניתוח כזה, אם לא ממה זה יכול לנבוע? כמה זמן אורכת התאוששות מניתוח כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת ברשותכם
מירב04/08/2008מתי אמורים כאבי התופת שאותם הוא חווה לחלוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשככי כאב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/08/2008הכאבים הם באזור הניתוח(אזור החתך) או כאבי ראש?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש
מירב07/08/2008הכאבים הם כאבי ראש. בבדיקה שנערכה אתמול התברר שיש לחץ תוך גוגולתי בשל הנוזלים שהצטברו טרם הניתוח. עשו לו ניקור מתניים ושאבו קצת נוזלים ולאחר כמה שעות הוא התאושש ואפילו שתה ואכל. היום שוב שאבו לו נוזלים בניקור. הבנתי שקיימת אופציה להשתיל נקז. במה זה כרוך? והאם לאחר זמן מה מוציאים את הנקז או שזה לכל החיים? תודה רבה על ההתייחסות והעזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה סוג ניתוח?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/08/2008שלום
קושי בבליעה הוא פונקציה של אזור שנותח.
לדוגמא:גידולים/ניתוחים באזור גזע מוח יכולים לתת קליניקה של הפרעה בבליעה.
התאוששות מהניתוח תלויה בסוג הניתוח ובמצבו הקליני של המנותח קודם הניתוח.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

