מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאת צילום ct אנגיו מוחפלוני07/12/2008
לד"ר שלום היום קיבלתי תשובת ct מוח כתוב בה כדלקמן :- small traumatic aneurysm בענף קורטיקלי קדמי של aca שמאלית כמתואר. - שבר ללא איחויבגג האורביטה שמאלית עם מלאות נוזלית בתוכו שייכות לקרום המוח- קרוכ לוודאי מדובר ב leptomeningeal cyst . מה הכוונה בפיענוח הנ"ל ומה אתה ממליץ לעשות בנדון ? האם ההבחנה הנ"ל מסוכנת ומדאיגה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מוטי,
פרופ` אייל יצחיאק07/12/2008לדעתי עליך להיבדק ע"י רופא שעיסוקו נוירורדיולוגיה פולשנית משום שאם אכן מדובר במפרצת טראומטית יש לשקול צינתור אבחנתי ואולי אף טיפולי על מנת לסגור את המפרצת. לגבי שאר תוצאות הבדיקה קשה לי להבין למה הכונה ולדעתי יש לפנות לנוירוכירורג על מנת שיבחן את הבדיקה וימליץ על המשך מעקב ו/או טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר יצחיאקדליה06/12/2008
התרשמתי מהכנות שבה אתה ממליץ לאנשים ועל כן אני פונה אליך בשאלה שלא בטוח שהיא קשורה לפורום: אני מחפשת מנתח מומחה עולמי עבור אחי צריך ניתוח ארובת העין ועצם הלסת בעקבות תאונת דרכים שקרתה לפני חצי שנה וניתחו אז את ראשו אך את השיחזור לא עשו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שולי,
פרופ` אייל יצחיאק07/12/2008את צריכה מנתח שמתעסק בפלסטיקה של עצמות פנים, בארץ בדר"כ מטפלים בתחום זה מנתחי פה ולסת בחו"ל לעיתים נוירוכירורגים ולעיתים פלסטיקאים. לצערי איני מכיר מומחה עולמי בתחום זה. הייתי מנסה להתיעץ עם מנתחי פה ולסת ישראלים. לדעתי אם התיקון לא נעשה מייד סביב החבלה נוצר קושי רב לתקן משום שהשברים התאחו בצורה לא אופטימלית.
אנסה לברר ואם אמצא מידע נוסף אוסיף לתשובתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מראש
דליה07/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשולי שלום
פרופ` אייל יצחיאק09/12/2008בארץ כדאי להתייעץ עם דר' רגב ו/או דר' כספי מהדסה לגבי חו"ל אני מנסה לברר אך עדיין אין לי תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מילים בפי על עזרתך
דליה09/12/2008הרבה תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה גרם לאפילפסיה?.יאיר06/12/2008
שלום. ביצעתי לראשונה בדיקת MRI בעקבות מחלת האפילפסיה שממנה אני סובל (התקפים קטנים וגדולים). ביצעתי בעבר בדיקות EEG ו CT תקינות. אבקש לדעת מה משמעות תוצאות הבדיקה בכלל ובפרט האם יש עדות\סבירות לפגיעה במוח עקב חום גבוה תודה. "תהודה מגנטית למח והיפוקופוס. הבדיקה בוצעה בסדרות TI.T2.FLAIR.DWI כולל סדרות מאונכות לאונות הטמפוראליות. מודגמת מערכת חדרים סימטרית ותקינה. מודגם אות מוגבר בקורטקס בחלק האחורי של האונה הטמפוראלית וסביב הפיסורה הסלביאנית, הקורטקס מעובה. אין עדות להאדרה פתולוגית אך ב-T1 האיזור נראה היפואינטנסי, באבחנה מבדלת תהליך תופס מקום עם ממהירות נמוכה אך גם תגובה לפירכוס, רצויה קורלציה לבדיקות קודמות באם נעשו. אין עדות לתהליכים נוספים. אין עדות לאותות ריגים נוספים. אין עדות למלפורמציה מבנית. לסיכום- איזור אות מוגבר קורטיקלי טמפוראלי אחורי משמאל להמשך בירור ודיון משותף"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יאיר שלום,
פרופ` אייל יצחיאק06/12/2008קשה להגיב על סמך תשובה כתובה יש צורך לראות את הבדיקה עצמה ולשקול הוספ בדיקה נוספת כגון MRS (סוג של MRI) או ביצוע בדיקת MRI נוספת כעבור מרווח זמן. אך כפי שצינתי יש לראות את הבדיקה בשלב ראשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקוסטיק נוירומהאביבית06/12/2008
שלום רב, רציתי לקבל המלצה אצל מי לעבור את הניתוח להסרת גידול אקוסטיק נוירומה בארץ ואצל מי בעולם. מה ידוע לך על סמימג'יד מהנובר גרמניה? האם הוא עדיין מבצע ניתוחים או שהוא מבוגר מדי? תודה, אביבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אביבית,
פרופ` אייל יצחיאק06/12/2008דר' ספקטור מהדסה הוא הכתובת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקוסטיק נוירומה, המשך
אביבית06/12/2008תודה. מה לגבי ד"ר מרגלית מאיכילוב וסמימג'יד מגרמניה? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביבית
פרופ` אייל יצחיאק06/12/2008כולם מעולים.
שאלת על מי אני ממליץ וקיבלת תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אביבית06/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקבדליה05/12/2008
אדם נותח לפני 4 חודשים בראשו.היתה ביקורת לפני חודשיים אצל המנתח ואז הוא קבע ביקורת נוספת בעוד שנה האם זה מקובל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי שלום
פרופ` אייל יצחיאק05/12/2008קביעת מועדי הביקורת תלויה בסוג הניתוח ובהעדפת המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה אחרי ICPאורית05/12/2008
לפני שבוע שוחררתי מבית החולים לאחר שהייתי מחוברת 72 שעות ל ICP מוניטורי בעקבות פסאודו טומר צרברי. במהלך הימים בהם הייתי מחוברת ל ICP דלף הנוזל השדרתי ממקום חיבור הצינורית, ולאחר 48 שעות ביצעו תפר על מנת לעצור את הדליפה בשבוע שחלף מאז שחרורי אני מרגישה עייפה מאוד, ולמרות שאני דואגת לישון שעות רבות יותר, זה לא משנה את העובדה שלמחרת אני מרגישה "סחוטה" ומותשת. גם מבחינת ראיה אני מרגישה טיפה פחות מפוקסת - ולא מצליחה להתרכז בקלות בכתוב או בעצמים קרובים. בנוסף, באזור התפר ישנו גירוד בלתי פוסק ואזור קטן שהוא כמו "רדום", אני מרגישה את אצבעי נעה עליו - אבל רק דרך האצבע, האזור עצמו חסר תחושה. בעיקרון אני מבינה שהגוף עבר "טראומה" מסוימת, ועל כן ישנה סיבה הגיונית לתופעות הלוואי שציינתי. הסיבה שאני חוששת ושואלת לגביהן, היא כי עברתי ICP מוניטורי בעבר, ולא חשתי אף אחת מהתופעות הללו. האם יש סיבה לדאגה כלשהי? תודה רבה לבנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבנת שלום,
פרופ` אייל יצחיאק05/12/2008לדעתי בשלב זה אין מקום לדאגה, המתיני מספר ימים ןאם התלונות לא יחלפו, פני לרופא שעוקב אחריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים בראש לאחר ניתוח ראשטל04/12/2008
שלום, עברתי ניתוח ראש לפני מס' ימים ומאז אני שומע רעשים בראש (מעין רעש של איחוי עצמות / נוזל- קשה להגדיר). האם זה תקין? האם יש לגשת לבי"ח ובדוק את הנושא? אודה לתשובתכם המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל שלום,
פרופ` אייל יצחיאק05/12/2008תלונה מסוג זה יכולה בהחלט להופיע לאחר ניתוח. בדר"כ חסרות משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
טל05/12/2008תודה על תשובתך המהירה. האם צריך להבדק , אם התופעה ממשיכה לאחר מס' ימים? (הרעשים הולכים ובאים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי טל
פרופ` אייל יצחיאק05/12/2008אין צורך להיבדק באופן מיוחד, אך צייני עובדה זו בפני מנתחך במהלך המעקב השיגרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרעש של ניקוז נוזלים בתוך הראש
שחר23/03/2009הי דוק, עשיתי חיפוש בגוגל והגעתי לכאן. אינני מטופל נוירוכירורגי ולא עברתי מעולם טיפול/ניתוח באיזור הראש. לאחרונה התחלתי גם כן להרגיש/לשמוע רעשים של ניקוז נוזלים בתוך הראש. בהתחלה יחסתי זאת לתעלות הואסטיכיאניות ואולי לדלקת אוזניים אך לדאבוני הרעשים ממשיכים ולעיתים אף התופעה מתגברת. האם תופעה זו מוכרת ? האם עלי ללכת להבדק אצל אא"ג או נוירולוג ? מהי המלצתך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שחר
פרופ` אייל יצחיאק26/03/2009פנה לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקובי03/12/2008
לאמי בת 81 ארע אירוע מוחי קל לפני כשנה וחצי לאחריו היא חשה חוסר תחושה באצבעות הרגל, באצבעות היד ובשפה התחתונה (באותו צד), חוסר התחושה נותר מאז ועד היום. מאז היא מטופלת בתרופות להורדת לחץ דם (גם קודם קבלה) ובאספירין. לחץ הדם לרוב תקין, 130/80, ולעתים ברגעים של לחץ הוא עולה ל-160/90. לפני כשבוע חשה שוב תחושה של נימול וחוסר תחושה באותם מקומות והיא טוענת שחוותה שוב אירוע מוחי קל. מה עלינו לעשות ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קובי,
פרופ` אייל יצחיאק03/12/2008עליכם לפנות לנוירולוג המטפל בשבץ.
דר' לקר מהדסה עין כרם הוא כתובת מצוינת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער לאחר ניתוחשרית30/11/2008
ארבעה שבועות לאחר ניתוח להוצאת מנגיומה. התפרים הוצאו לפני כשלושה שבועות. התפר נבדק ע"י נוירכירוג וכן מספר פעמים ע"יי אחות קופ"ח ונראה כי הכל תקין ואין כל עדות לדלקת. בינתיים השיער החל לצמוח. שאלתי היא: האם מותר כבר כעת לצבוע את השיער או שיש להמתין זמן נוסף. לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרית,
פרופ` אייל יצחיאק01/12/2008אני ממליץ בדרף כלל לחכות שלושה חודשים וגם אז לצבוע בצבע ללא אמוניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרית01/12/2008תודה רבה לתשובתך המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראשאני30/11/2008
שלום רב. חברי עבר לפני מספר שבועות ניתוח בראש לאחר תאונה שעבר בקטנוע,הוא היה מורדם שבוע ימים היה שבר בגולגולת ודימום פנימי. וב"ה התעורר ועבר לשיקום,כרגע הוא מתפקד רגיל עושה הכל לבד אין לו שום פגיעות בגוף מלבד הפגיעה בראש הזיכרון שלו טוב הוא זוכר כמעט הכל חוץ מיום התאונה ולפעמים קורה שהוא אינו זוכר דברים לטווח הקצר אך זה באמת לא קורה הרבה.שאלתי היא כזאת לפני התאונה הוא היה בנאדם מופנם שקט שלא היה מדבר הרבה ואחרי התאונה זה ממש נהיה הפוך הוא מדבר המון,לפעמים הוא אינו קולט אם רצניים איתו או צוחקים איתו הוא נהיה ממש חסר טקט מסוגל לפלוט דברים בלי לשים לב ויש לו לפעמים התנהגות ילדותית ולא מובנת.האם זו תופעה נורמלית הוא יחזור להיות כמו שהיה או שאינך יכול לענות לי בלי לקבל פרטים נוספים עליו? אני נורא מודאגת מהעניין. אשמח לתשובה תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` אייל יצחיאק30/11/2008התאור שאת נותנת הוא בהחלט יכול להיות. קשה לנבא מה יוליד יום. רק עם הזמן נוכל להעריך מה יהיה הנזק הקבוע ומה ישתקם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליהי30/11/2008
שלום רב, מה הגורמים לאירוע מוחי בגיל צעיר, למשל 35? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליהי,
פרופ` אייל יצחיאק30/11/2008הגורמים הם רבים החל ממחלות עורקים וכלה במצבים של קרישת יתר.
נושאים מסוג זה נידונים ביתר פרוט בפורום לנוירולוגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש עזיםגל27/11/2008
א.נ שלום. אני בן 28 ויש לי כאבי ראש עזים עד הקאות ובחילות טשטושים בראיה ולעיתים רחוקות מאוד גם נרדמים לי אזורים בראש. ברצוני ולציין שאני ישן בערך 7-5 שעות בלילה. אני הפסקתי להתאמן מלפני 4 שנים ועליתי במשקל אני שוקל 105 ק"ג גובה 177(הייתי מתאמן 4 שעות ביום לפני זה הייתי שוקל כ-82 ק"ג).. הלכתי לנירולוג הוא שלח אותי לבדיקת עניים ו CT מח. ביצעתי את הבדיקה בעיין ולא נמצתא שום דבר חריג (אין לחץ ואין נוזלים...). ביצעתי CT עם חומר ניגודי תוך ורידי. התוצאות: אין לראות ממצא מוקדי,סימני אפקט מסה או דימום מוחי. מודגם DVA באונה הפרונטלית שמאל. חדרי מוח תיקניים בגודלם ובמקומם סימטריים. חריצים וציסטרנות תקינים. קו אמצע שמור. מבנה גרמי רגיל. מערות הפנים מאווררות היטב. מרכיבי העצמות הטמפורליות שמורים. סליחה שאני כותב יותר מידי זה קצת מדאיג ויש לי תור לרופא רק בעוד 4 שבועות. ברצוני לדעת 1.מה אומרות התוצאות? 2.מה שמדאיג אותי זה מודגם DVA מה זה? 3.מה ואיך אני צריך לעשות בשביל להפסיק את כאבי הראש? 4.האם הפסקת האימונים וחוסר שעותך שינה גרמו לי לכאבי ראש? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר DVA
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/11/2008גל שלום
פענוח CT הינו תקין.
DVA הינו ממצא שפיר,אשר מעיד על וריאציה של מערכת הורידית של המח,אשר אינו בעל משמעות ואינו מסביר את תלונתיך.
ממליץ להמשיך מעקב אצל נוירולוג,וחזרה לאורח חיים פעיל כמקודם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
הדר01/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי אנגיומאירוביץ25/11/2008
בשל כאבי ראש סחרחורות ולחצים בראש בעיקר בזמן אימוני כושר ופעילות גופנית הופנתי לסיטי אנגיו ובתשובה נמצא היצרות בעורק ורטברלי לאחר פגישה עם פרופסור חוסה כהן בהדסה נאמר שזה מולד ולא מסוכן מה עושים עם כאבי הראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מאירוביץ
פרופ` אייל יצחיאק25/11/2008ממשיכים ברור וטיפול על ידי נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירב25/11/2008
האם התקף אבסנס יכול להופיע מתוך שינה. אסביר: הילד נרדם פתאום פותח עיניו ובוהה לכמה שניות דקות ושוב נירדם וכן אפשר לתקשר איתו . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מירב
פרופ` אייל יצחיאק25/11/2008אנא פני לפורום לנוירולוגיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סי.טי אנגיויעל22/11/2008
שלום, קודם כל תודה על תגובות להודעות קודמות. זה מאוד עזר. רציתי לדעת מה ההבדל בין סי טי רגיל לסי טי אנגיו. לא ממש הבנתי למה אני צריכה לעשות את שניהם. (מעקב אחרי ניתוח ראש). אשמח לדעת מה זה סי טי אנגיו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל שלום,
פרופ` אייל יצחיאק22/11/2008CT אנגיו הוא CT שמדגים את כלי הדם במח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

