מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח שאנטאור07/10/2008
בוקר טוב לפני 4 שנים עברתי ניתוח הכנסת שאנט. אני רוצה לצום את כל הצום ביום כפור האם אני יכולה לגרום לעצמי נזק עקב חוסר שתיית נוזלים. תודה מראש ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אור,
פרופ` אייל יצחיאק07/10/2008לא הסברת מדוע עברת את הניתוח אך בכל מיקרה קרוב לודאי שאם את חשה בטוב אין מניעה מצום. במידה ואת חשה לא בטוב או חשה שיש קושי עם הצום מומלץ להפסיק את הצום.
שנה וחתימה טובה,
צום קל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי יום כיפור
מירו07/01/2009אני גם עברתי לפני כשנה את הניתוח הזה ושתיתי לפי שיעור מיוחד שאמר לי הרב ע''פ אישור המנתח שלומי קונסטנטיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח סיטידליה06/10/2008
מה הכוונה בסיטי +חומר ניגודי ניצפה אינפרקט או אנצפלומלציה פרונטלי מימין בסמוך לקרן מצחית(האם מימצא זה רואים גם בסיטי ללא חומר?) אין להכיר בתהליך מצר מקום מרבית האויר התוך גולגלתי ניספג הרחבה אסימטרית של החדרים אני מבינה שחלק מנתונים מצביעים על מצב לא טוב בראש שמסביר התנהגויות קוגנטיביות חדשות שלא היו לפני כן אודה לך להסבר מעמיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עדי,
פרופ` אייל יצחיאק06/10/2008הכוונה היא שנראה אזור באונה המצחית מימין שעבר פגיעה. הפגיעה יכולה להיות כתוצאה מדימום שנספג, אוטם מוחי או שינויים לאחר כריתה של גידול.
על מנת לתת תשובה מעמיקה יותר חשוב מאוד לשמוע את סיפור המיקרה, לבדוק את החולה ולבדוק את ההדמיה.
שנה וחתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצאו לי לפני שנה גידול דומהשר06/10/2008
הי רמי לפני שנה בדיוק גם בחגים עשיתי MRI ומצאו לי גידול שפיר בצד ימין באחורי הראש גם אני הגעתי לMRI כתוצאה מסחרחורות ושמיעה לקויה באוזן ימין הגידול שלי היה גדול יותר 30 מ"מ והמליצו לי לעשות ניתוח כמה שיותר מהר אני נותחתי אצל ד"ר ספקטור בהדסה עין כרם שנחשב למספר 1 בארץ אני לא יודעת אם אתם צריכים ניתוח או לא אבל בכל מקרה כדאי לכם ללכת להתייעץ איתו אני אשמח לענות לכם על שאלות נוספות ולנסות לעזור אם אתם רוצים תשלחו לי את המייל שלכם ואני אשלח לכם את מספר הטלפון שלי . בכל מקרה אל תלחצו , מה שחשוב זה שהגידול הוא שפיר אני שנה אחרי הכל כבר נראה אחרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שר,
פרופ` אייל יצחיאק06/10/2008שמחתי לשמוע שאצלך הכל עבר בשלום ושאת חשה בטוב, אכן דר' סרגיי ספקטור בהדסה הוא כתובת מצויינת לטיפול בגידולים מסוג זה.
שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים 5 חודשים לאחר ניתוחאבשי05/10/2008
שלום רב, לפני כ-5 חודשים עברה אמי ניתוח להסרת גרורה מהמוח הקטן, לאחר הניתוח החלה תקופש של הקרנות שהסתימו לפני כ3 חודשים. לאחריהם התחילו כאבי ראש וסחרחורות בחילות והקאות עד היום, בהדמית MRI לפני מספר ימים לא נמצאה עדות לממצאים חדשים בראש, אך בתופעות לא פסקו. כיום היא נוטלת 3 פעמים ביום פרמין נגד הבחילות את הכאבי ראש החזקים לא עברו. מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבישי,
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2008לדעתי יש צורך להיבדק על ידי הרופא המנתח שלה ועל ידי הנוירואונקולוג שמטפל בה. יש לשלול הישנות של התהליך, בצקת באזור הניתוח ו/או התפתחות של הידרקון. כמו כן, יש לשלול שמדובר בתופעות לואי של הטיפול הכימוטרפי אותו היא מקבלת.
שנה טובה והחלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוץ הגושריםאורלי סטוט04/10/2008
יש לי מנינגיומה על עצב הראיה בגודל של 12.6 מ"מ האם יש דרך להוציא אותו שלא ע"י פתיחת הראש אלא בשיטה של סקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורלי,
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2008הטיפול במנינגיומה של עצב הראיה הוא קודם כל מעקב. מעקב אחר חדות ושדות הראיה ומעקב אחר התהליך. אם התהליך אינו גדל ואין החמרה בשדות הראיה אז יש להמשיך במעקב. אם התהליך גדל אזי ניתן לשקול טיפול בקרינה ממוקדת או ניתוח.
לאחר שמגיעים למסקנה שיש צורך בניתוח אזי מדובר בקרניוטומיה (ניתוח פתוח תוך שימוש במיקרוסקופ) ולא בניתוח אנדוסקופי.
שנה טובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וחוסר שיווי משקלזמן יקר02/10/2008
שלום רב בהמשך לשאלתי מטה (תשובה של סיטי אנגיו) יש לי עוד שאלה האם יכול להיות קשר בין בעיית זרימת דם של אי ספיקת ורידים ברגליים לבעיית זרימת דם למוח עקב חסימה קלה בעורק ובכלל האם לשתיהם יש קשר לסחרחורות וחוסר שיווי משקל ולחץ בראש בזמן מאמץ ופעילות גופנית? אני רץ מרופא לרופא כבר חצי שנה ואף אחד לא נותן לי תשובה מה מקור הבעיה ומה הטיפול ואיזה רופא שייך לתחום אני מאד מתוסכל מבולבל ולא יודע למי עוד לפנות התחלתי מרופא משפחה המשכתי עם רופא אאג משם הוקפצתי לקרדיולוג שהעביר אותי לכלי דם ומשם הועברתי לנוירולוג שפענח את סיטי אנגיו שעורק אחד לא נראה דומננטי כנראה צר במעבר אין לזה חשיבות רבה המליץ על מעקב ואני נשארתי עם סחרחורות חוסר שיווי משקל ולחצים בזמן מאמץ עם מנוי למכון כושר בהקפאה.יש לציין שכל הבדיקות פרט לסיטי יצאו תקינות אולי אתה תוכל לעזור לי? תודה מראש .מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מאיר,
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2008אי ספיקת ורידי הרגליים היא הפרעה במערכת של כלי הדם הורידיים.
הפרעה בזרימת הדם למח נגרמת כתוצאה מהפרעה במערכת כלי הדם העורקיים.
מדובר בשתי מערכות שונות ובשתי הפרעות שונות לחלוטין.
לדעתי יש להמשיך במעקב נוירולוג.
שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה בגומה אחורית משמאלרמי30/09/2008
אשתי עברה MRI לבירור ירידה בשמיעה משמאל וסחרחורות. הפענוח אומר: בגומה האחורית משמאל תהליך תופס מקום אקסטרה-אקסיאלי איזו-אינטנסי לפרנכימת המח ב-T1 וב-T2 ללא גדוליניום עם האדרה אחידה בגדוליניום בגודל כ-12 מ"מ, מתאים למנינגיומה. התהליך צמוד לקונפלויס הורידי. כל שאר הממצאים תקינים. בסיכום: מנינגיומה בגומה האחורית משמאל, ללא אפקט מסה. הפיענוח התקבל ערב חג ואנחנו מודאגים. האם מישהו יכול להסביר לנו את הנכתב במילים לא רפואיות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רמי,
פרופ` אייל יצחיאק01/10/2008שנה טובה.
מנינגיומה היא בדרך כלל תהליך שפיר שמקורו מהקרומים שעוטפים את המח.
אחר מנינגיומה ניתן להמשיך ולעקוב על מנת להבין את ה"אופי" של התהליך. כמו כן ניתן לטפל ברדיכירורגיה (טכניקה של הקרנה ממוקדת) או בכריתה של התהליך.
במקרה שלכם לדעתי ניתן להמשיך במעקב רנטגני. יש לדעת שתהליך מסוג זה במקום ספציפי זה אינו מסביר את התלונות שהביאו להתחלת הברור.
כל הנאמר נאמר בהסתייגות משום שלא בדקתי את החולה ולא ראיתי את ההדמיה.
יש לפנות לנוירוכירורג על מנת להיבדק ולהיות במעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רמי01/10/2008דר' יצחיאק, תודה על התשובה המהירה. נרגענו מעט. נעשה על פי הצעתך שנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנת בריאות
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאו לי לפני שנה גידול דומה
שר06/10/2008הי רמי לפני שנה בדיוק גם בחגים עשיתי MRI ומצאו לי גידול שפיר בצד ימין באחורי הראש גם אני הגעתי לMRI כתוצאה מסחרחורות ושמיעה לקויה באוזן ימין הגידול שלי היה גדול יותר 30 מ"מ והמליצו לי לעשות ניתוח כמה שיותר מהר אני נותחתי אצל ד"ר ספקטור בהדסה עין כרם שנחשב למספר 1 בארץ אני לא יודעת אם אתם צריכים ניתוח או לא אבל בכל מקרה כדאי לכם ללכת להתייעץ איתו אני אשמח לענות לכם על שאלות נוספות ולנסות לעזור אם אתם רוצים תשלחו לי את המייל שלכם ואני אשלח לכם את מספר הטלפון שלי . בכל מקרה אל תלחצו , מה שחשוב זה שהגידול הוא שפיר אני שנה אחרי הכל כבר נראה אחרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CPA MENINGIOMAאהובה27/09/2008
שלום רב, התגלתה אצלי מנינגיומה(cpa) הלוחצת על גזע המוח.מפגישה שקיימתי עם נוירוכירוג בכיר ברור לי כי אני חייבת בניתוח. יש לי ביטוח המכסה ניתוחים פרטיים הן בארץ והן בחו"ל. כיצד אוכל לברר ולדעת מי הנוירוכירוג בארץ או המרכז הרפואי בחו"ל, בעל הנסיון הרב ביותר בתת התמחות זו? זהו מידע קריטי לגבי ואני לא מוצאת אותו בכוחות עצמי באינטרנט. האם לתלות את כל יהבי בפגישה עם הרב פירר או שיש באמצעותכם לתת לי מידע זה או להפנות אותי למידע. תודה רבה ושנה טובה. אהובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אהובה,
פרופ` אייל יצחיאק27/09/2008את מוזמנת לבקר במרפאתי שם לאחר שאבדוק אותך ואת הצילומים אשמח לייעץ למי לפנות.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה של סיטי אנגיוזמן יקר25/09/2008
שלום אני בן 39 מתאמן במכון כושר כבר 10 שנים או יותר אני סובל מלחץ בראש בזמן אימון או פעילות ספורט או מאמץ כל שהוא אפילו אחרי אוכל לחץ וסחרחורות היום לקחתי את עצמי ליידיים ועשיתי את כל הבדיקות האפשריות הכל יצא תקין חוץ מבדיקת סיטי אנגיו ששם ראו עורק אחד מבין הארבעה האחורי שבהם שהוא צר מהאחרים והמעבר דרקו כנראה לא תקין כמו השלושה האחרים בבדיקה לא יודעים אם זה מאיכות לא טובה של הצילום או אולי שקית קטנה שגדלה בעורק בבדיקה כתבו שהתשובה תקינה ואין חשיבות לבעיה האם אכן ניתן לשלול אפשרויות של סכנה? או האם יש קשר לתלונות שרשמתי? מה כדאי לעשות? מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
יחיא26/09/2008והאים אני יכול להמשיך בספורט שאני עושה למרות הלחץ שיש לי בזמן האימון (כבר 10 שנים חייב לציין)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מאיר,
פרופ` אייל יצחיאק27/09/2008נראה כי מדובר בממצא מקרי שאינו קשור לכאבי הראש, אך על מנת לאשר זאת יש לפנות לנוירולוג, להיבדק על ידו ואז יהיה ניתן להחליט באשר להמשך הפעילות הגופנית ולטיפול הנדרש.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI לאחר ניתוח ראשרון טל24/09/2008
שלום לאחר ניתוח CHROID PLEXUS PAPILLOMA ביצענו MRI ובפיענוח כתוב: "מוקדי האדרה לאורך המסלול הניתוחי. קרוב לוודאי גליזיס, דרוש המשך מעקב." 1) מה זה "מוקדי האדרה"? 2) מה זה "גליזיס"? חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי את המושג הזה, איך כותבים אותו באנגלית? 3) האם זאת תוצאה סטנדרטית לאחר ניתוח שכזה? תודה מראש רון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רון,
פרופ` אייל יצחיאק25/09/2008על מנת להגיע לתהליך מסוג זה יש לעבור מסלול בתוך רקמת המח. במסלול זה יכולה להיווצר צלקת שברקמת המח נקראת גליוזיס (ראה קישור), צלקת זו יכולה "להידלק" לאחר מתן חומר ניגוד ב-MRI. בסה"כ הרושם הוא שהתשובה תקינה וכמו לאחר כל ניתוח מח לכריתת גידול יש להמשיך במעקב עם MRI.
שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספרייה עם ירחונים, ספרים וכדו'מירי21/09/2008
שלום רב, באיזה ספריות ניתן למצוא ירחונים בנושא נוירוכירורגיה. (יש תקצירים של מאמרים באינטרנט ואני מעונינת לקרוא את הגרסה המלאה). האם לפנות לספריה של בי"ח או אוניברסיטה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מירי,
פרופ` אייל יצחיאק21/09/2008ספריות של בתי חולים או בתי ספר לרפואה הן אפשרויות טובות למציאת עיתונים מדעיים שעוסקים ברפואה בכלל ובנוירוכירורגיה בפרט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מירי22/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה, שנה טובה
פרופ` אייל יצחיאק27/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- במהלך השיקום מפגיעת ראש קשה וניתוחמאיר17/09/2008
האם במהלך השיקום וההתאוששות מפגיעת הראש 1. ישנה האטה בפעילות המעיים? 2. האם חלים שינויים במערכת החיסון? 3.האם הפגוע חשוף לזיהומים בבט? אוה להייחסות רצינית בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום לאחר פגיעת ראש
פרופ` אייל יצחיאק17/09/2008לאחר חבלת ראש קשה הדורשת שיקום לעיתים רבות המהלך ארוך ומסובך. חולה המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ובמיוחד חולה מונשם חשוף לזיהומים. חולה הממעט ללכת חשוף לסיבוכים כגון האטה בפעילות המעיים והיווצרות קרישי דם בורידי הרגליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהימימה14/09/2008
שלום רב, אני בת 50 וסובלת כמספר חודשים מכאבי ראש חוזרים שלעיתים קרובות מלווים בתחושת נימול או הרדמות בכף יד ימין, ממה זה יכול לנבוע? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור מקיף
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/09/2008ימימה שלום
יש לפנות לרופא משפחה ולבצע הדמיה(ct) על מנת לנסות לאבחן את הבעיה.
יכולים להיות מספר סיבות לתאור התסמינים שאת מתארת ההדמיה תתן את התשובה.
בברכה
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמעין10/09/2008
שלום רב, בתי היא תאומה בת 5. לפני כ-10 חודשים החלו להופיע אצלה טיקים לא רצוניים כדוגמת: משיכת אף, משיכת בגד תחתון באזור הפות. בעת לחץ או התרגשות התנהגות זו הופכת לתכופה יותר. אוסיף כי השנה עברה על בתי שנה קשה מאד בגן הילדים כאשר הופרדה מאחותה. חברתית היא היתה סגורה והשתנתה לבל היכר. רופא המשפחה שלנו ביקש מאיתנו לחכות עד עתה והיום הפנה אותנו לנוירולוג ילדים. האם תיאור זה נשמע כתסמונת טורט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא יקרה,
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2008לדעתי, כפי שכבר נאמר לך על ידי רופא הילדים של משפחתך, נוירולוג הילדים הוא הכתובת בשבילך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה מוחיתגל07/09/2008
איך אפשא לודא פגיעה מוחית לאחר 2 ניתוחי ראש שהיו בהפרש של 3 חודשים. הבן אדם מתנהג שונה מכפי שהיה, מבולבל,שיכחה,כל הזמן מדבר על ריחות רעים שמגיעים לאפו,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדודי שלום
פרופ` אייל יצחיאק09/09/2008לא פרטת מה היתה סיבת הניתוח ואיזה ניתוחים עבר.
באופן כללי הרחת ריחות רעים יכולה להיות ביטוי מקדים לארוע פרכוסי, היא יכולה גם להיות ביטוי של זיהום כגון דלקת בסינוסים.
לדעתי על החולה לעבור הערכה על ידי הרופא המנתח שטיפל בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה/ניתוחים
גל10/09/2008הניתוחים שבוצעו:DEBRIDEMENT CLOSURE DURAPLASTY אחרי חודשיים CRANIOTOMY REPAIR OF CSF LEAK FRONTAL SINUSOTOMY WITH OBLITERATION CRANIZATION אחרי הניתוח השני : מבולבל,אינו זוכר לטווח קצר,לפעמים מרטיב,לא ישן בלילה,מתלונן על ריחות חזקים,מתלונן על גירודים בגוף,מרגיש שצריך להתרחץ פעמיים ביום על מנת להוריד את הזוהמה,מדבר לעיניין,אינטיליגנציה לא ניפגמה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דודי,
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2008אתה בהחלט מתאר שינויים בהתנהגות שחלקם יכולים לנבוע מפגיעה באונות המוחיות המצחיות.
מעבר לכך יתכן ואתה מתאר תהליך זיהומי באזור הניתוח. יש לפנות לרופא המנתח בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות
גל12/09/2008איזה בדיקות צריך לעשות במיידי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דודי,
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2008כפי שכבר הוצע, יש להיבדק על ידי הרופא המנתח בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר צחייאק
גל20/09/2008דיברתי עם המנתח המליץ לעשות סיטי ואיאיגי ,היות והוא בשיקום הרופאה לא ממהרת.האם המצב מתאים למיון? האם זיהום בסינוסים יכול להיות ללא חום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגל שלום,
פרופ` אייל יצחיאק20/09/2008אם הברור יערך תוך ימים ספורים אז נראה לי הגיוני לבצע אותו בצורה אמבולטורית, אם הברור לוקח זמן אז כדאי לשקול ברור דרך המיון.
לשאלתך זיהום יכול להופיע לעיתים ללא חום.
כמובן שהברור צריך להעשות בתאום ןלפי הנחיות הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גל20/09/2008אני מקווה שיעשו בימים הקרובים למרות שהניתוח בוצע לפני חודשיים.חלילה אם יש זיהום מה הטיפול ומה הנזק שיכול להיגרם עד הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחר
גל21/09/2008עושים סיטי עם חומר ניגודי האם זה מספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי גל,
פרופ` אייל יצחיאק21/09/2008הטיפול תלוי במיקום ואופי הזיהום ונתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה טעיתי בשם.......דר יצחאיק
גל20/09/2008-
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגל שלום,
פרופ` אייל יצחיאק24/09/2008אינך מוסר רקע על סוג הניתוחים שהחולה עבר, אתה בהחלט מתאר שינויים בהתנהגות ועל הרחת ריחות רעים. יש לפנות בדחיפות אל הרופא המנתח על מנת לשלול ארועים פרכוסיים או ארוע של זיהום.
שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוחים
דליה27/09/2008ראה הודעתי מיום 9.8 רשמתי סוגי הניתוחים כמו כן בסיטי לפני מספר ימים נירשם בן היתר: ניצפה אינפרקט או אינצפלומציה פרונטלי מימין בסמוך לקרן מצחית. צניחה של הרקמות באיזור השבר בגג הארובה,הרחבה אסימטרית של החדרים,חל שיפור חלקי בהשוואה לסיטי קודם, האם זה מסביר את ההתנהגות ? מה צריך לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה ,הודעתי מיום 10.9
דליה27/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי גל,
פרופ` אייל יצחיאק27/09/2008ניתן לשקול הערכה נוירופסיכולוגית ולהפנות לשיקום קוגניטיבי. על מנת לשלול זיהום נא לפנות לרופא המנתח
שנה טובה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

