מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זרם בראשאני23/12/2010
חש לעיתים זרם בראש מעל אוזן שמאל למשך 2-3 שניות. בד"כ בערב. לא כל יום אך ישנם ערבים שזה קורה מספר פעמים. תדיר יותר במצב שכיבה. השערה מזה יכול להיות? האם יש מקום לללכת למומחה?
גילי = 30. התופעה קיימת כשנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרם בראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק24/12/2010קרוב לודאי שלא מדובר בדבר בעל משמעות אבל אם מטריד ניתן לפנות לנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוורומהיוסי22/12/2010
הובחנתי עם מימצא של קוורנומה במוח לפני כחצי שנה לערך אחרי בדיקת MRI.
כיום חצי שנה לאחר מכן ביקורת MRI חוזרת הצביעה על כך שהקוורנומה עדיין מדממת והתנפחה קצת.
הנוירוכירוג המליץ על ניתוח להסרת הקוורנומה.
שאלתי היא: האם ישנם עוד דרכי טיפול חוץ מניתוח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוורומה - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד23/12/2010יוסי שלום!
למיטב ידיעתי אין טיפול יעיל לקוורנומה עם סימני דימום חוץ מהתערבות כירורגית. אם המקום "נגיש" ללא סיכונים לגרעון נוירולוגי משמעותי הרי שכדאי לנתח כי המצב עלול להתדרדר בפתאומיות ואז יהיה פחות נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בבקשה
יוסי23/12/2010אני אדם בן 31 רציתי לשאול מהנסיון שלכם הרופאים מה קורה עם אנשים שעברו ניתוחי ראש אחרי 10 שנים 20 שנה האם צצים כל מיני בעיות רפואיות (לאו דוקא קשור לקוורנומה) שקשורות לניתוח שנעשה בראש ?
נ.ב. אני דיי פוחד מהסטיגמה על ניתוחי ראש .
תודה מראש
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה
קטי28/06/2012שלום רב.לפני כמה ימים הרגשתי בפתאומיות נימול בחצי פנים צד ימין וגם בכף יד ימין הסימנים חלפו תוך כמה דקות אך נשאר כובד תמידי סביב העין ימין בוצע CTמוח ללא חומר ניגוד שהדגים נגע היפרדנסי תת קורטיקאלי פאראסגיטלי פרונטלי משמאל בקוטר 0.9 ס"מ פורשו את זה כקברנומה אך ממתינה גם לMRI השאלה מה הסיכונים של הממצא לפי הגודל וממקומו תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש לאחר ניתוח מנינגיומהאלי22/12/2010
שלום רב,
אני יודע שלא ניתן לאבחן באמצעות פורומים אבל בכל זאת.
אני בדיוק 3 חודשים לאחר ניתוח להסרת פאלקס-מנינגיומה מימין.
ב- 3 ימים האחרונים יש לי כאב ראש באזור האחורי של הראש, בערך מקצה הקודקוד ואחורנית עד לעורף.
אני מנסה לתפוס את הרופא המנתח בטלפון ללא הצלחה.
קבעתי תור לרופאת המשפחה אולם גם אצלה יש עומס ולכן רק ביום שישי תוכל לקבל אותי.
אני מתלבט האם לפנות למיון או להמתין לרופאת המשפחה או שאצליח לתפוס את הרופא.
1. האם זו תופעה ידועה לאחר ניתוח?
2. מה עלי לעשות?
תודה,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש לאחר ניתוח מנינגיומה - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד23/12/2010אלי שלום
בשלושת החודשים לאחר כריתת מנינגיומה עדיין יכולים להיות מיחושים שונים אם כי תחושת כאב זהו דבר מאוד סויאקטיבי שקשה לכמת. הייתי ממליץ לפנות לחדר מיון במידה והכאב חריג באופיו כדי שנוירוכירורג יבדוק עם הפצע תקין, אם אין סימני דלקת ושיעריך את מצבך והצורך בביצוע או לא צילום ביקורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
אלי23/12/2010עד עכשיו לא סבלתי משום כאב והשבוע זו הפעם הראשונה שהתחלתי להרגיש את הכאב הזה ומאז הוא לא מפסיק. לא מדובר בכאב בלתי נסבל אלא בסוג של מיחוש/ הרגשה מוזרה בחלק הראש האחורי (לפעמים הרגשת חמימות נקודתית).
גם כדורים נגד כאבים (אקמול פלוס או אדויל) לא עזרו.
מחר קבעתי תור לרופאת המשפחה - האם היא תוכל לאבחן משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעט שנויים אסכמיים בחומר הלבןרחלי21/12/2010
נבדקתי בMRI
הבדיקה נועדה לבדוק תהליך תת עורי במצח שנמצא תקין.
מה שמטריד אותי הוא המשפט שכביכול נכתב באופן אגבי האומר :מעט שנויים אסכמיים כרוניים בחומר הלבן של המוח דו צדדי.
אני בת 63 האם הכוונה להסתידות? מפחיד. אני לא מרגישה כעת שום שינוי או סימן.
מה זה אומר?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק22/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהרעות21/12/2010
עברתי תקופה מאוד קשה של חרדות ולאחר מכן התחילו להיות לי לחצים בכל איזור המוח ממש חזקים שלא נגמרים לי לקחתי אסטו כבר חודש ואיני רואה שינוי מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק22/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פסיכיאטריה' id=link]פסיכיאטריה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקים ליעוץנטליה20/12/2010
בעלי,בן 32 ,עבר פירכוס,ואז התגלה "תהליך",לאחר מכן עבר ב-(2/09) ניתוח לכריתת תהליך,תשובות הביופסיה העידו על DNET.
טופל ע"י דפלפט למשך חודש ואז הופסק, חלפו שנתיים לערך,ואז פירכס שוב בלילה,ביצענו סי.טי בו לא נצפה כלום,טופלנו בדפלפט,שגרם לתופעות לוואי,חזרנו לבי"ח בו נותחנו שם החליפו לנו את הכדורים ל-טגריטול, ושוחררנו. עברנו M.R.I,והתוצאות":ב-T2 וב-FLAIR כולל נודולי בקוטר 16 מ"מ מתבלט לתוך החלל הניתוחי,הנגע המעוגל היפראנטנסי ב-T2 ביחס למח,אינו עובר האדרה כלל, ויש להשוואת לבדיקות קודמות.ללא האדרה פתולוגית"
יש לי מס שאלות:האם גידול שפיר חוזר? ומדוע?
איך הוא גדל במס' חדשים במהירות כזו,מאחר והמנתח אמר שגידול מסוג זה גדל לאט ויכול להיות שנים.
יכול להיות שזה גידול מסוג אחר? ומה הכוונה ל"לא עובר האדרה"
המנתח אמר שנבצע M.R.I,בעוד חודשיים ואז נבוא אליו,ושללא ספק חייב ניתוח חוזר.
האם עדיף כבר להסיר את זה מה שיותר מוקדם,מאחר וזה צומח יחסית מהר!
מצב כזה ,יכול חלילה לחזור על עצמו כל שנה? מה לעשות? בעלי שוקע בדיכדוך,וגם הכדורים שהוא נוטל תורמים את חלקם, מאחר וההמתנה מורטת עצבים.אולי כדאי לזרז את הניתוח,והאם יש משמעות לכך שהמנתח רוצה M.R.I בעוד חודשיים,מה משנה התוצאה אם באופן חד משמעי צריך ניתוח.
נשמח לעצה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקים ליעוץ - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק21/12/2010הייתי פונה עם הצילומים לדר' יגאל שושן מהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח של ct מחענבל19/12/2010
לאחר החלפת אותיות (טובר קוב במקום בוקר טוב, כתיבת גליס במקום סיגל וכו') בדיבור ובכתיבה ולאחר תחושת חוסר יציבות ו"סחרחורת" כולל כבדות בראש ומאחורי העיניים (ובבדיקת עיניים ולחץ תוך גוגולתי בבדיקת העיניים נמצא תקין) נשלחתי ל ct מוח. מה משמעות התוצאות ? תודה מראש.
האם האוסטאומה מצריכה ניתוח הסרה והאם רצויה ?
באזור קליפת הגולגולת קדמית משמאל מודגם עיבוי גרמי סקלרוטי בקוטר 1.7 ס"מ, קרוב
לוודאי אוסטאומה.
לא נצפו דמם טרי, שבר או סימני לחץ
לא נצפו ממצאים מוקדיים ברקמת המוח. לא נצפו אזורי האדרה פתולוגית לאחר הזרקת
חומר ניגוד.
הפרדת חומר אפור -לבן תקינה.
ופורמן מגנום בטווח התקין. CPA אזורי האוכף התורכי, ארובות העיניים, ציסטרנות
חללי האוויר בגולגולת: ישנו עיבוי רירית בסינוס המקסילרי משני הצדדים ועכירות במספר
תאים אטמואדליים ובסינוס פרונטאלי שמאלי.
סיכום: אוסטאומה בכיפת הגולגולת משמאל.
מלאות במספר מערות פנים כמתואר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח של ct מח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק21/12/2010בסה"כ תשובה תקינה פרט לממצא המקרי של האוסטאומה שלדעתי יש לעקוב אחריו עם בדיקת הדמיה נוספת בעוד שנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעין גולה מאחורי האוזןלילי19/12/2010
אימי כשנה וחצי לאחר ניתוח להסרת מנינגיומה, לפני כחצי שנה, בשל זיהום אימי עברה ניתוח נוסף להסרת העצם. ברצוני לדעת מה מקור הנפיחות מאחורי האוזן (זה בצד של הניתוח) והם יש סיבה לפנות בבהלה לבית החולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעין גולה מאחורי האוזן - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק21/12/2010אינני יודע. יש לפנות לרופא הנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת במוחשמעון19/12/2010
בבדיקת cta נצפתה מפרצת קטנה במוח אך בבדיקת mri לא הודגמה מפרצת מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרצת במוח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק21/12/2010יש להבין מדוע נעשתה הבדיקה מלכתחילה, יש לבדוק אותך ואז להחליט על ההמשך.
מומחה לנושא זה בהדסה הינו פרופ' חוזה כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש נוראייםאורית14/12/2010
לפני כחודש עברתי טיפול פיזוטרפי בלסת והחלו כאבי ראש יום למחרת , האם יש אפשרות שהפיזוטרפיה תגרום לכאבי ראש? חשוב לציין לא סבלתי מכאבי ראש לפני הפיזוטרפיה. רופאת המשפחה משערת שאולי נתפסו לי שרירים בראש , התחלתי לקחת אלטרול 25 מ"ג יש שיפור אך מדי פעם ישנו כאב משולב עם לחץ בראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק16/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניאורובכצ'ט יכול לגרום לאירוע מוחי?גלי13/12/2010
שלום. רציתי לדעת האם ניאורובכצ'ט גורם לכאבי ראש קודקודים חזקים?ואיזה טיפול מקבלים?תודה.גלי.עלי לציין שאני נוטלת קרטיה 100 מ"ג קבוע מאז המקרה שקרה לי של מעיין שיתוק פלג גוף שמאל.וחולשות.מאז עברו שנתיים ההרדמות פלג גוף עברה קצת אבל נישארו החולשות והאם ניאורובכצ'ט יכול לגרום לתופעה זו של פלג גוף שמאל מעיין אירוע מוחי? תודה גלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק16/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש עם החמרהרות12/12/2010
שלום רב
אני סבלת מזה כ 4 ימים מכאבי ראש חזקים ולחצים באמצע הראש, לא ייחסתי חשיבות, אמרתי אולי יעבור והיום הכאבים עברו לצד השמאלי של הראש , מיששתי איפה שכואב לי והרגשתי גוש,מה זה יכול להית? האם ללכת דחוף לרופא או לבית חולים, אני דואגת שזה משהו חמור.
תודה
רות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש עם החמרה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק12/12/2010כדאי להיבדק על ידי רופא בימים הקרובים.
במידה וכאבי הראש מתגברים, מלווים בבחילות או בחסר נוירולוגי כלשהו יש לפנות לחדר מיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PCSתמר09/12/2010
האם תוכלו לתת מידע, או הפניה למקורות מידע אודות Post Concussion Syndrome? במידה ורלוונטי- נגרם כתוצאה מתאונת דרכים, עם SAH. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PCS - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק12/12/2010הרשת מלאה במידע, חפשי בגוגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת מוחיתשגית08/12/2010
שלום רב
אני בת 35 הופניתי ל-MRI בגלל אי קבלת וסת ופרולקטין גבוה. נמצאה אדנומה היפופיזרית ובנוסף חשד למפרצת. עשיתי MRA וזוהתה מפרצת ב- cavernous cave בגודל 5.5X7.6 . בהתייעצות עם רופא מומחה ההמלצה היא לסגור אותה בהליך של צנתור. אני מעונינת לקבל חות דעת נוספת- האם כדאי להתערב? עם מי אפשר להתייעץ? האם זה תחום של נוירוכירורגיה או נוירורדיולוגיה? מי מבצע ניתוחים מעין אלו?
אשמח לתשובתכם שגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרצת מוחית - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק08/12/2010מבצעים צנתורים מסוג זה רדיולוגים ונוירוכירורגים שעברו התמחות נוספת בנוירורדיולוגיה פולשנית.
בהדסה עובד פרופ' חוזה כהן שהינו מצנתר מנוסה ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך על תשובתך המהירה
שגית08/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח CTאוהד07/12/2010
אבי עבר לפני שנה וחצי ניתוח להסרת מינגיומה גדולה שישבה על עיצבי הראייה....הוא נותר עיוור כי הניתוח בוצע מאוחר מידי
היום עשה בדיקת CT;
מצב לאחר קרניוטומה פרונטוטמפוראלי שמאלית והסרת מינגיומה, אין עדות להישנות מקומית, סימני אטרופיה מוחית כללית ניכרת. קו אמצע שמור, תוכן בגגומה האחורית ללא סטיה, חדר רביעי בקו האמצע....
מה הכוונה? הכל תקין שם? מה זה אטרופיה מוחית ניכרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח CT - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק08/12/2010נראה כי הכל מתאים לתמונה שלאחר ניתוח, אין עדות לחזרה של הגידול.
אטרופיה מוחית מופיעה כחלק מתהליך ההתבגרות שלנו ותלויה בגיל החולה. כמו כן, אטרופיה יכולה להופיע לאחר חבלת ראש או טראומה אחרת שהמח עובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

