מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפידרמוידעמית04/02/2011
שלום
אני בת 28.
לאחרונה התגלה אצלי תהליך בגודל כ - 43*62 מ"מ ובגובה 40 מ"מ באזור של ציסטרנה צרבלרית עליונה פינאליס. התהליך גורם ללחץ ניכר על הטקטום ועל גזע המוח. לוחץ על האונה השמאלית של המוחון ובעיקר על הוורמיס. משמאל התהליך דוחק את האונה האוקציפיטלית לטראלית ומרים את האטריום של החדר השמאלי כלפי מעלה.
הרופאים חושדים שזהו אפידרמויד וממליצים לנתח בהקדם להוצאת הגידול.
רציתי לדעת האם ניתוח מסוג זה הוא נדיר ומהם סיכויי ההצלחה להוצאתו המלאה של הגידול? כמו כן האם תהליך השיקום הוא תהליך ארוך?
אין לי כרגע תסמינים למעט פגיעה מעטה בראיה.
תודה מראש
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפידרמויד - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק06/02/2011הי עמית,
מדובר בתהליך גדול במיקום טיפוסי לתהליכים מסוג זה.
מומלץ לפנות למרפאת בסיס הגולגולת בהדסה על מנת שיבדקו אותך ואת הצילומים ויתנו תשובות מבוססות יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרני gamma knifeיפה02/02/2011
לאימי בת 84 מנינגיומה במוח -גדול פרונטלי משמאל 8X4.4 ס"מ , מראה אקסטרה אקסיאלי ובעל האדרה חזקה עם מרכיב שרידני בתוכו , התהליך גורם לסטיית קו האמצע של 9 מ"מ לצד ימין וקיימת בצקת קלה סביב התהליך . בגלל מצב בריאותה אנחנו נמנעים מניתוחים פולשניים
השאלה באם טיפול בgamma knife יכול לעזור לצמצום הגידול והקלה ,האם אין לו סיכונים והאם קיים במסגרת קופת חולים כללית ,מודה מראש על תשובתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרני gamma knife - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד03/02/2011ראשית כל אין בארץ גמה נייף. יש הקרנות נסוג LINAC - LINEAR ACCELERATORשבעיקרון זה פועל כמו הגמה נייף.
הבעיה היא שבגודל כזה של תהליך לא נראה לי שזה בכלל ישפיע ולהערכתי זה עלול להגביר את הבצקת ולהחמיר את מצבה.
להערכתי , על פי התיאור ואם זה נותן הפרעות קליניות משמעותיות אין מנוס מניתוח.
האם לאמא יש בעיות בריאותיות קשות שמסכנים אותה לניתוח.
אני תמיד אומר לפציאנטים שלי שאם החולה הגיע לגיל כזה ואין לו בעיות חריגות הרי שרוב הסיכויים שיעבור את הניתוח כאילו היה 20 שנה יותר צעיר. יחד עם זאת צריך לשקול היטב את כל האפשרויות ולהחליט יחד עם הרופא המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בראש..מבהילnocturnal02/02/2011
שלום, לאחרונה גיליתי מעין 'בלוטה' במאחורה של הראש, והרופא שלח אותי לצילום אולטרסאונד וקיבלתי את התוצאות שאמרו משהו על תהליך היפואקוגני הומוגני מוגדר היטב בגודל 0.4*0.9 ס'מ עם הגברה אחורית, יתכן נוזלי עם תוכן, ללא היפרמיה בדופלר צבע. נמצא במרחק 0.4 ס'מ מקורטקס של העצם. מראה סונגרפי שפיר, ייתכן אפידרמואיד ציסטה.
זה די מלחיץ ואין לי מושג מה זה אומר. כמובן שעד שיתפנה תור אצל הרופא שלי ייקח לא מעט זמן והייתי רוצה לדעת בנתיים מה אפשר להבין מהממצאים האלה..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בראש..מבהיל - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד03/02/2011אכן קרוב לודאי מדוב בציסטה אפידרמוידית. הממצא שפיר לחלוטין אך בד"כ גודל ולכן כדאי לכרות אותו. הניתוח מתבצע בד"כ ע"י פלסטיקאי אם אין מעורבות גרמית או נוירוכירורג אם יש מעורבות של העצם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
nocturnal03/02/2011תודה רבה על הסיוע,
יש לך במקרה רעיון ממה מצב שכזה נוצר?..
(גם בלוטות הלימפה שלי נפוחות מאוד כשבוע, בערך מאז הופעת ה'בלוטה', אך משטח גרון שעשיתי היה ללא ממצאים פתולוגיים, יכול להיות שיש קשר?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד הימני של הראש עם זרםדוד אביטל28/01/2011
שלום לכם
אשתי בת 62 , לפני כשנתיים הרגישה משהו משונה באוזן הימינית , הפסיקה לשמוע כראוי, מיד הלכה לרופא שהפנה אותה לרופא א.א.ג.שאבחן כרישדם קטן באזור, מיד אשפז אותה וקבלה טיפולים במשך שבוע בב"ח עם סטרואידים חזקים, ואכן עם הטיפול הזה הצילה את השמיעה באוזן,
אתמול בערב התחיל לה מין כאב עם זרם בצד ימין של האש שמועי כל 20 דקות לערך, הכאב הזה העיר אותה מהשינ כל פעם,
מה דעתכם רופאים מכובדים,
בברכה דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצד הימני של הראש עם זרם - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק01/02/2011אנא פנה לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור בדיקה טומוגרפית של המוחתמי26/01/2011
שלום ד"ר
אמא שלי עברה בדיקה טומוגרפית של המוח,ובממצעים נכתב,
התעבות רירית מינורית בתאים אטמואידילים קדמיים,
מתחת לטנטוריום פרנחימה וחדר רביעי שמורים מעל לטנטורניום פרנחימה , הסתידויות תרשתיות בקרוטידים הקברונזים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור בדיקה טומוגרפית של המוח - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011הבדיקה תקינה , יש שנוים בעורקים בהתאם לגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב דקירה בראשלירון24/01/2011
שלום יש לי כאב של דקירה שהחל לפני 4 חודשים שהחל מלווה בתקתוק מהיר הכאב אינו תמידי הדקירה לעיתים רק לוחצת ללא כאב זה יכול לעבור מעצמו?
אני נוטלת אסטו 10 מ"ג האם זה כדור מונע או גם מטפל בכאב?
אודה לך עם תענה לשאלותיי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב דקירה בראש - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011כדאי לך להבדק בצורה מסודרת ע"י נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש עזים בצד שמאלמורן24/01/2011
שלום רב,
אחותי בת 34 מזה כשבוע סובלת מכאבי ראש עזים בצד השמאלי של הראש הכאב מקרין על הלסת, אוזניים, ארובת העין וברכה . הכאב כדקירות חזקות.
לאחרונה היא חלתה בשפעת במשך שבועיים לרוב היא בריאה ספורטאית מגיל צעיר
לאחר בדיקות אצל הרופאים משפחה, אף אוזן גרון נוירולוג נפסלו דלקת אוזניים דלקת בלסת, עברה CT יצא תקין (היה חשש לגידים קרועים עקב השיעול ) כרגע היא על משככי כאבים ללא שינוי..
עצות??
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש עזים בצד שמאל - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011כנראה מדובר בנוירלגיה טריגמינלית, כדאי שנוירולוג יתאים לה טיפול תרופתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודש לאחר ניתוח מניגיומהאבי24/01/2011
עברתי ניתוח לפני חודש להסרת מניוגמה בארובת העין. הגידול הוסר במלאו והסיטי ניראה מצויין לאחר הניתוח .אני בן 55 הגידול היה בגודל ש 2.7 סנטימטר ופגע בעצב הראיה, לאחר הניתוח חל שיפור בחדות הראיה מ 0.8 ל 0.9 . בשדה הראייה לא חל שיפור והוא כרבע עליון בצד ימין שניצבע בשחור. בימים האחרונים הראיה משתנה פעם טוב יותר בלי הפרעות ופעם פחות טוב עם הרגשה של הפרעה (ערפל גוש זר) תחושה שהייתה לפני הניתוח. שאלתי מה הסיבה לשינויים בראייה . ומה ניתן לעשות על מנת להגדיל את סיכויי שיפור הראייה. וכן מהו הסיכוי שהגידול יחזור במקרה של כריתה מלאה.
בתודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודש לאחר ניתוח מניגיומה - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011אם אכן מדובר בכריתה מלאה הסיכוי להישנות קטן ביותר.
בנוגע להפרעות בראיה כדאי להתיעץ עם המנתח וגם עם רופא עיניים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לשחרור עצבעמית23/01/2011
בן 35, נגן. לאחרונה הופיע נימול באצבעות 4-5 ביד שמאל שלעיתים מתלוות אליו גם דקירות באצבעות, בכף היד עצמה, ובמרפק. בדיקת אמ"ג הראתה
mild-moderate lt. ulnar neuropathy at the elbow level with predominantly axonal involvement.
אורתופד המתמחחה בכירורגית כף יד המליץ לבצע לי ניתוח לשחרור העצב. פיזיותרפיסט אצלו טופלתי המליץ שניתוח כזה יבוצע ע"י נוירוכירורג דווקא. האם יש הבדל בדרך בה נוירוכירורג יעשה את הניתוח לעומת כירורג כף יד? מה מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לשחרור עצב - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011דווקא בנושא זה לכירורג כף יד נדמה לי יש לו יותר ניסיון (לפחות בארץ) כי אין כמעט נוירוכירורגים בארץ שעוסקים בכירורגיה של עצבים פריפריים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עמית27/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולים טמודל וקרינותטל23/01/2011
לפני כחודש עברתי ניתוח להסרת אולידנדרוגליומה מאונה פרונטלית ימנית, הניתוח עבר בהצלחה ואני מרגישה טוב. בחודש הבא אני אמורה להתחיל טיפול בטמודל והקרנות. יש לי שתי שאלות: ראשית האם אוכל להוריד בהדרגה את המינון של הדפלפט(לפירכוסים), אני עורכת בדיקות דם כמו שצריך כמתבקש. ושנית האם הכימיה ניתנת במקביל להקרנות והאם תופעות הלוואי משניהם חזקות ? כנראה שאצטרך 30 ימי קרינה רצופים, האם זה לא הרבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים טמודל וקרינות - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011לגבי הטיפול בפרכוסים לאחר הניתוח זה מאוד תלוי ומשתנה בכל חולה, אם היו פרכוסים לפני הניתוח או לא, אם בוצעה כריתה שלמה או לא וכמובן מאוד תלוי במנתח עצמו. אני מעדיף לתת לחולים שלי לפחות טיפול למשך כשנתיים ורק לאחר מכן לנסות לרדת מהטיפול במידת האפשר.
לגבי הפרוטוקול למתן כימיה והקרנות הם בד"כ פרוטוקולים קבועים שניתנים לכל חולה
ובאותה צורה בכל מקום בעולם כך שלא נראה לי שזה נושא לדיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרי קשר
נגה30/01/2011הי טל
אשמח אם תצרי איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלפורמציה מוחיתאלי23/01/2011
לד"ר שלום רב
האם נסיעה באוטובוס למספר רב של שעות יש השפעה והשלכות לאדם עם מלפורמציה מוחית .
האם זה מסוכן עבורו לנסוע למס" כזה רב של שעות .
אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלפורמציה מוחית - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד27/01/2011הסיכון לדימום עצמוני של מלפורמציה מוחית קשור למצבים אפשרים של עליות בלחץ דם עם עליית הלחץ התוך גולגולתי.
הנסיעה כשלעצמה ובמידה ולא גורמת לך להיות לא רגוע הרי שלהערכתי אין לה שום סיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד מגידול בכליותרונן22/01/2011
אובחנתי כסובל מציסטה על שם רטקה בהיפופיזה , שאלתי היא האם באבחון של m.r.i ניתן אכן להבחין בין ציסטה של רטקה לבין ציסטה שנובעת מגרורה ציסטית של סרטן הכליות . בנוסף חששי נובע מהעובדה שיש לי פגם מולד בכליות המכונה כליית פרסה . בנוסף בערכי תפקוד מערכת השתן התברר שיש לי רמת סידן גבוה יותר בשתן . אך לא בדם . ומה שידוע לי כי גידולים בכליות מסוג מסויים מפרישים סידן לשתן .
שאלתי היא האם חששותי מוצדקים או שמא אני מפריז ?
תודה רונן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד מגידול בכליות - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק23/01/2011לדעתי אתה מפריז אבל, ניתן לשלול מחלה זו ע"י ביצוע בדיקת US פשוטה.
בצע את הבדיקה ושן בשקט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשלירון14/01/2011
שלום לפני 3 חודשים עברתי טיפול פיזוטרפי בלסת ומאז אני סובלת מדקירות בראש ומדי פעם לוחץ לי בראש על מה זה מעיד? יכול להיות דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק14/01/2011אנא פני לנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה בלסת עליונהשרית12/01/2011
שלום לפני שלוש שנים בערך עברתי עקירת שן בינה בלסת עליונה תוך מס ימים התחלתי לחוש זרמים על פני הלחי על הלשון ובאיזור העקירה באותו הצד המצב ממשיך כבר זמן רב בזמן האכילה המצב נעלם לחלוטין ואינני מרגישה כלום לאחר מכו הכל חוזר לקדמותו רציתי לדעת האם מדובר בפגיעה עיצבית ? האם ניתוח בראש של שיחרור העצב החמישי מכלי דם שלוחץ עליו יכול לפתור את הבעיה? האם יש בדיקה שניתן לראות לחץ כזה של כלי דם אולי בבדיקת mri ? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה בלסת עליונה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק14/01/2011קרוב לודאי שבמידה והכאב נגרם מעקירת השן אזי ניתוח ראש לא יעזור.
כדאי להתייעץ עם דר' צבי ישראל מהדסה שמומחה לתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לחבלת ראש בעקבות תאונהאלי09/01/2011
שלום רב,
אני לא יודע אם זה המקום המתאים להודעה הזו, אז אם לא עמכם הסליחה.
עברתי תאונת דרכים אתמול, שבעקבותיה חשתי שהראש עבר זעזוע - לא היה אבדן הכרה או זכרון.
מכיוון שאני חולה בשפעת עם חום, אני לא יודע אם מה שיש לי כרגע הוא בעקבות השפעת או התאונה - בעיקר כאבי הראש והעיניים.
הרופא המשפחתי שבדק אותי לא מצא קשיון עורף ובדיקת האישונים היא תקינה - הוא המליץ לי לחכות יום-יומיים לראות שאין שינוי במצבי הבריאותי.
הענין הוא שכשהייתי תינוק עברתי תאונת דרכים קשה שגרמה לזעזוע מוח ולאבדן הכרה של שלושה שבועות.
שאלתי היא: האם זה בסדר לחכות עם זה כמה ימים כדי לראות מה המצב - או שנהוג לעשות בדיקות או צילומים נוספים בעקבות סיפור כזה?
האם צריך לפנות למישהו נוסף?
האם יש סימנים מיוחדים שצריך לשים אליהם לב?
אשמח מאד לתשובתכם,
ומאחל יום נפלא,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לחבלת ראש בעקבות תאונה - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד10/01/2011אלי שלום
לדאבוני אין לי מספיק אינפורמציה , מה גילך, איזה סוג של פגיעת ראש היתה לך. האם הייתה מאושפז 3 שבועות רק בשל פגיעת הראש או היתה סיבה אחרת?
האם יש לך בחילות או הקאות?
יחד עם זה רוב הסיכויים שהמהלך של הרופא המטפל הוא נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה הסופר מהירה! ו...
אלי10/01/2011שלום דוקטור!
אני בן 35 - אני לא יודע לומר איזו פגיעת ראש הייתה לי, מכיוון שהייתי בן חצי שנה ואין לי זכרונות משם - אמנזיית הילדות מחקה הכל :-)
אני גם לא יודע לומר בעקבות מה הייתי מאושפז והוריי לא מוכנים לדבר על זה בשום אופן.
כרגע אין לי בחילות או הקאות, רק כאבי ראש ועיניים, ורידי רקה בולטים והרגשה כללית חלשה - כל מאמץ של מעל 5 דק' מעלה לי את החום.
רוב הדברים נראים לי מיוחסים לשפעת שיש לי, אבל בגלל ההיסטוריה של התאונה הקודמת, אני רוצה להיות בתשומת לב לדברים הללו.
מכיוון שאני לא רוצה לגזול עוד מזמנך, אין צורך להגיב להודעה זו, אלא אם המידע שנתתי מוסיף משהו לתמונה הכללית...
שוב תודה על זמנך ועל האכפתיות - אני מאד מעריך את זה.
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה הסופר מהירה! ו... - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד10/01/2011אלי שלום
נראה לי שהתופעות קשורות לשפעת והרופא המטפל צודק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

