יעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יעוץ
    אמיר
    25/12/2011

    בן 56 בריא לא מעשן משקל 82 ק"ג גובה 167 מבצע הליכה 50 דקות 5 פעמים בשבוע ל.ד 125/75 סוכר 90 כולסטרול כללי 260 הרע 170 הטוב 59 טריגליצרידים 115 אמי סבלה מסכרת ויתר שומנים בדם ושאלתי לפורום המכובד 1- האם יש צורך בטיפול תרופתי {מאחר והדעות חלוקות לגבי מתן טיפול תרופתי בין הרופאים אפילו הקרדיולוגים}?
    2- מה קורה לכלי הדם כאשר רמות השומנים יורדת?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ - תגובה

    ד''ר חיים שמילוביץ
    25/12/2011

    שלום אמיר.
    קודם כל המשקל שלך גבוה מדי יחסית לגובהך, וה- BMI המחושב יוצא 29.4 כאשר התקין הוא 20-25 .
    שנית, יש צורך בהערכת סיכונים לחלות במחלת לב, הערכה שנעשית ע"י רופא המשפחה, קרדיולוג או במרפאת ליפידים, ועל סמך זה קובעים את הערך של ה LDL שמעליו יש צורך בטיפול תרופתי בנוסף לשינוי באורחות החיים.
    גם אם אתה בריא לגמרי, יש לך עדיין 3 גורמי סיכון: גבר, גיל ומשקל עודף. אם אלה אכן גורמי הסיכון היחידים שלך, הייתי מנסה להוריד משקל ולעבור לתזונה בריאה, הנ"ל בפיקוח דיאטני ורפואי, וחוזר על הבדיקות כעבור חודשיים, ובהתאם, מחליט שוב על הדרך הטיפולית.
    הפחתת רמות השומנים ה"רעים" בדם הוכחה כמעכבת את התקדמות טרשת העורקים באיברים שונים בגוף, וביניהם הלב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו