סימבסטטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימבסטטין
    כהן נילי
    10/02/2008

    קבלתי סימבסטטין להורדת כולסטרול.ואכן לאחר חודש טיפול בתרופה, בבדיקה החוזרת ירד הכולסטרול הכללי מ 263 ל 177. ldl ירד מ144 ל68. ו hdl נשאר יציב = 98. שאלתי: האם לאור השיפור יש צורך להמשיך לקחת את הסימבסטאטין? ואם יש מקום להשלים עם אומגה 3 .תודה רבה כהן נילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימבסטטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה מצויינת לסימבסטטין

    ד``ר רפי ביצור
    11/02/2008

    התגובה המצויינת לסימבסטטין מעידה על כך שיש צורך להמשיך בטיפול, שכן אם תפסיקי את הטיפול המצב יחזור לקדמותו.
    לגבי אומגה 3: המידע יחסית דל. המלצות האיגוד האמריקאי למחלות לב הן:
    1. לאוכלוסיה הכללית: צריכה של 0.5 גרם ליום, עדיף ממקור תזונתי (בעיקר דגי מים עמוקים).
    2. לחולי לב (אינני יודע אם זה רלבנטי לגבייך): צריכה של 1 גרם ליום, וניתן להשתמש בתוספים.
    3. לחולים עם רמות גבוהות של טריגליצרידים (לא רלבנטי לגבייך): צריכה של 2-4 גרם ליום - דורש שימוש בתוספים.
    במידה ואת נוטלת "מדללי דם" כגון קומדין יש להיזהר מסכנת דמם בשילוב של התרופה עם מינונים גבוהים של אומגה 3.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו