סטטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטטין
    אלי
    19/06/2012

    שלום רב בן 33 אחרי CABJ AND AVR בעקבות היפרכולוסטרומליה חריפה רמת LDL לפני ניתוח 420 אחרי ניתוח מרגיש טוב מטופל ליפיטור 80 ואיזיטרול 10 הומוציסטאין תקין רמת שומנים נוכחית 122 לדל ו43 לדל הפסקת עישון וביצו פעילות אירובית יומית שאלתי היא האם הקסטור שמגיע במינון מקסימלי של 40 מג יותר חזק בהורדת השומנים מהליפיטור 80 גם הקרדיולוג שלי וגם פרופ לשומנים (קידר) טוענים שהליפיטור היא הטובה מבין השניים ושאעפי שאינני מצליח לרדת מתחת ל100 לדל זה רמה של 120 זה לא ככ נורא הם כצעקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו