התייעצות לפני טיפול תרופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לפני טיפול תרופתי
    דודו
    24/07/2012

    שלום רב, מזה כמספר שנים אני סובל מכולסטרול גבוה, להלן ערכי הבדיקות האחרונות: כללי - 229 LDL - 175 HDL - 38 טריגליצרידים - 85 אני בן 29, שוקל 100 ק"ג, גובה 1.88 אני עוסק בפעילות גופנית באופן קבוע (2-3 פעמים בשבוע). רופא המשפחה ממליץ להתחיל כדורים נגד כולסטרול ואני קצת חושש. מה דעתך בנושא? אודה לכל עצה. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדודו

    ד``ר רפי ביצור
    24/07/2012

    השילוב של רמת כולסטרול "רע" (LDL) גבוהה ורמת כולסטרול "טוב" (HDL) נמוכה מעמיד אותך בסיכון מוגבר ללקות במחלת לב. הטיפול התרופתי בסטטינים מקטין סיכון זה במידה משמעותית, והוא נחשב בטוח מאד.

    במגבלות ה"ייעוץ" האינטרנטי:

    אם אין לך כל גורמי סיכון נוספים למחלת לב (עישון, יתר לחץ דם, סוכרת, סיפור משפחתי של מחלת לב) - ניתן לנסות טיפול תזונתי בהנחיית תזונאי/ת למשך 3 חודשים. אם לא יחול שינוי משמעותי - יש היגיון להתחיל טיפול תרופתי.

    אם יש לך אחד או יותר מגורמי סיכון אלה, יש היגיון להתחיל טיפול תרופתי מיד ובמקביל לטיפול התזונתי.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו