מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    עידו
    29/02/2008

    שלום רב
    אני בן 24,בחור בריא בדרך כלל.
    יש לי צרבות באזור של הלב כמספר שניות היה אתמול והיום גם .לפני כמה חודשים היה גם כן
    למשך כמה ימים.הצרבות כמו של מדוזה.
    יש כאב בכתף שמאל ובזרוע ימין,כאב גם באזור הלב.
    במשך 10 ימים היו לי דפיקות מהירות שהרגשתי אותם .אתמול פעם אחת היתה הרגשה שהלב מושך פנימה שואב את החלק העור של הגוף זה היה לכמה שניות והפסיק.
    עוד היה לי לפני כמה ימים כאב כתף,גב באמצע ,כאב בחזה וכאב באזור הלב
    אם מעיין שיתוק או רידום של חלק מהלסת העליונה חלק עליון של השיינים עליונות
    הייתי צריך לפתוח את הפה להתעסק איתו .
    ביצעתי לפני 3 חודשים אקו לב ,הולטר,וארגומטריה שיצאו תקינים.אבל הבנתי שאי אפשר להסתמך על זה כי זה היה לפני 3 חודשים הבדיקות ועכשיו יש לי תסימנים אחרים ודברים אחרים.
    האם הבעיה שלי לבבית חס וחלילה ?
    אני לא מעשן סיגריות.כרגע לא פעיל ספורטיבית.
    בתודה
    רענן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות

    ד``ר רפי ביצור
    02/03/2008

    גילך הצעיר, אופי התלונות והבדיקות המקיפות שביצעת מרמזים על כך שהסיכון לאירוע לבבי אצלך - נמוך.
    עם זאת, לא ניתן לאבחן דרך האינטרנט, ומומלץ בחום שתפנה לרופא המשפחה שלך לבדיקה מקיפה והערכה מדוייקת יותר של תלונותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו