שאלה לגבי בדיקות כולסטרול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי בדיקות כולסטרול
    אייל ש
    07/03/2008

    שלום רב
    לפני כחודשיים הופניתי לדיאטנית של קופ"ח בגלל כולסטרול גבולי שהיה לי- 220
    היא נתנה לי תפריט וביקשה לבצע בדיקות שוב ולחזור אליה
    במשך חודשיים עשיתי שינוי דרסטי בתפריט ואכלתי דגים, חזה הודו, ירקות, דגנים והוצאתי את כל המטוגנים שבד"כ הייתי רגיל לאכול.
    יותר מזה- התחלתי לאמץ תרופות סבתא כמו אכילת שני אגוזי ברזיל ביום וכוס מיץ פומלית.
    אני אגב, מתאמן שלוש פעמים בשבוע
    לא רק שהכולסטרול לא ירד, הוא אף עלה ל 226
    זה הגיוני או שיכול להיות שמי שחישב לי את התוצאה, טעה (זה לא רופא, אצלו עוד לא ביקרתי ורק רציתי לדעת כי הייתי סקרן)
    הסקרנות לא הרגה רק את החתול, היא גם הרגה לי ת'סופש ....זה מייאש מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול

    ד''ר אבישי אליס
    09/03/2008

    אל תתיאש!
    רפואה אינה מטמטיקה ו 220 ו 226 הם זהים

    כולסטרול מושפע יחסית מעט מהדיאטה וניתן עי דיאטה קפדנית להוריד כ 10-15 אחוז מרמות הכולסטרול בלבד שהם גם תחום השגיאה והשונות בין הבדיקות החוזרות

    השינוי בתזונה והפעילות הם שחשובים
    מי אמר ש 220 כולסטרול זה גבוה? יש להתייחס ל LDL ולא לס"כ, ובהתאם לרמת הסיכון שלך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו