שומן בדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומן בדם
    יוסף
    20/01/2013

    שלום רב אני בן 46 עשיתי בדיקות דם יצא שיש לי כוליסטרול גבוה עשיתי גם בדיקת מאמץ ובדיקת איקו הכול תקין בשתי הבדיקות .אני נמצא בקושר קבוע כבר שנתיים בריא בדרך כלל (חוץ מגזים שיש לי כתוצאה משחייה בבריכה מקורה וטחורים כבר כמה שנים)כול יום חוץ משבת אני שוחה שעה וגם כבר שבעה חודשים לא עשנתי (הפסקתי אחרי 25 שנה עישנתי קופסה ביום)אני שוקל90 קילו והגובה שלי הוא 183 כך שאני חושב שהמשקל שלי לא בעייתי רופא משפחה אמר שזו בעייה תורשתית לאימא יש כוליסטרול גבוה... משתדל לאכול מסודר ובריא ... תוצאות (triqlycerides 171.8)--(hdl-46-) כ (ldl=225) התחלתי לקבל לפני יומיים אטורבסטאטין אני מבקש את הייעוץ שלכם מה אני צריך לעשות ואיזה אוכל אני צריך לאכול ומאיזה אוכל להמנע והאם ניתן להפסיק את התרופה ואם לא מתיי כן אפשר? והאם אתם ממליצים לי לפנות לרופא מומחה או להחליף תרופה בקיצורררר מבקש חוות דעת שלכם תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומן בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסף

    ד``ר רפי ביצור
    20/01/2013

    אם אכן רמת ה- LDL מעל 200 - הטיפול באטורבסטטין בהחלט נחוץ. קרוב לודאי שתזדקק לטיפול עד 120. יש לחזור על הבדיקות לאחר 2-3 חודשים על מנת לוודא שהירידה בערך הכולסטרול מספקת.

    לגבי הדיאטה - מומלץ בחום לפנות לתזונאי(ת) להתאמת תכנית אישית. ככלל, יש להמעיט בשומני טראנס (שומנים מוקשים), שומנים רוויים מן החי, מאכלים עתירי כולסטרול ופחמימות פשוטות (סוכרים) ולהרבות באכילת ירקות ופירות.

    המשך במעקב רופא המשפחה, ואם ישארו שאלות - ניתן לפנות למרפאת ליפידים.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודה לך מכול הלב....

    יוסף
    20/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיימתי תרופה

    יוסף
    13/02/2013

    דר׳ שלום היום אני מסיים את התרופה שקיבלתי מהרופא אטורבסטאטין קניתי תרופה חדשה שהמליצו לי בשם נוסטרול זה מספיק לי במקום אטורבסטאטין או שאני צריך לפנות לרופא משפחה לקבל שוב פעם אטורבסטאטין ויש לי עוד שאלה מתיי לעשות בדיקת דם חוזרת והאם אני צריך להמשיך עם התרופות לכול החיים סליחה שאני שואל הרבה פשוט רופא משפחה לא מספק לי תשובות לכול הדאגות שלי מודה לך מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסף

    ד``ר רפי ביצור
    13/02/2013

    אם רמת ה- LDL מעל 200, יש כנראה צורך בטיפול תרופתי כגון האטורבסטטין שאתה נוטל. נוסטרול (שאינו תרופה, אלא תוסף תזונה) לא צפוי להוריד את רמת הכולסטרול במידה מספקת, מה עוד שאין הוכחות לגבי יעילותו במניעת מחלות לב וכלי דם.

    יש לחזור על הבדיקות כחודשיים לאחר תחילת הטיפול באטורבסטטין כדי לוודא שרמת הכולסטרול ירדה במידה מספקת.

    את הטיפול באטורבסטטין יש לקחת עד 120.

    מומלץ להמשיך במעקב רופא המשפחה, ואם ישארו שאלות ניתן לפנות למרפאת ליפידים.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו