LDL גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • LDL גבוה
    אלכס
    11/09/2013

    שלום. עשיתי היום בדיקת דם, והכולסטרול יצא די גבוה: LDL 137, HDL 63, TRIG 63, סך הכל 213. משום מה, הליפמיק אינדקס מראה תקין. איך הוא יכול להיות תקין, אם הLDL גבוה?
    היתי בצום 12 שעות. בן 31, ללא מחלות רקע להיום. יש צורך לאמר, שעקב עיסוק בפיתוח גוף, התחלתי בשנתיים האחרונות לאכול יותר, ויחד עם זה - גם אוכל עם הרבה שמן: שווארמה, פיצה, המבורגר וביצים, כלומר הדיאטה רחוקה מאידאלית.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    LDL גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלכס

    ד``ר רפי ביצור
    11/09/2013

    הערך הרצוי של כולסטרול נקבע עפ"י הערכת הסיכון למחלת לב. הערכת סיכון זו מתבססת על מכלול הנתונים הכוללים גיל, מין, עישון, לחץ-דם, סוכרת, ערכי שומני הדם השונים, סיפור משפחתי של מחלת לב בגיל צעיר ועוד. לעתים, כאשר המצב "גבולי", אנו נעזרים גם בבדיקות נוספות.

    ככלל, אצל אלה הנמצאים בסיכון גבוה (כאשר יש כבר מחלת לב או סוכרת) - יעד הטיפול הוא רמת LDL של פחות מ- 70. אצל אלה הנמצאים בסיכון בינוני, יעד הטיפול הוא רמת LDL של פחות מ- 130, ולעתים פחות מ- 100. אצל אלה הנמצאים בסיכון נמוך, יעד הטיפול הוא רמת LDL של פחות מ- 160.

    עבור גבר בן 31, אם אין לך גורמי סיכון - הרי שערך הכולסטרול שלך תקין.
    כמובן שחשוב להקפיד על תזונה בריאה (רצוי בהנחית תזונאי/ת), פעילות גופנית סדירה (לאחר קבלת אישור מרופא המשפחה) והימנעות מעישון.

    בריאות שלמה וגמר חתימה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו