מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כולסטרול גבוהנועה31/03/2008
שלום,
אני בת 21 גובה 171 שוקולת 61. אף פעם לא היה לי בעיות כולסטרול וגם במשפחה שלי אין כולסטרול (רק אחרי גיל 50). לאחרונה עשיתי בדיקות דם והתוצאות היו:
סה"כ כולסטרול- 255
טריגליצרידים- 157
HDL- 80.5
LDL- 143.10
יכול מאוד להיות שזה בגלל הגלולות שלקחתי באותו זמן (דיאנה), בכל מקרה- החלפתי לגלולות חלשות יותר ודיאטנית הרכיבה לי תפריט דל שומן ואני מתאמנת כמעט כל יום בחדר כושר (מכשירים ועוד כשעה אירובי). השאלה שלי היא תוך כמה זמן הכולסטרול יחזור למצב תקין (אם בכלל)?
תודה רבה!
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומנים בדם, מחלות לב
ד``ר רפי ביצור01/04/2008בהנחה ואין לך סוכרת או יתר לחץ דם ואינך מעשנת - מצב שומני הדם שלך סביר: אמנם רמת הכולסטרול ה"רע" (LDL) מעט גבוהה, אך אינה חריגה מאד, ורמת הכולסטרול ה"טוב" (HDL) - מצויינת.
אני ממליץ לחזור על הבדיקות שלושה חודשים לאחר השינויים באורח החיים וסוג הגלולות.
חשוב להדגיש כי העישון, שהוא רע לכולם, מזיק במיוחד בשילוב עם גלולות למניעת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רפי,
נועה01/04/2008אני לא מעשנת, אין לי סוכרת וגם לא לחץ דם גבוה (תקין ואפילו קצת נוטה לנמוך).
יכול להיות שלמרות הספורט והדיאטה בגלל הגלולות הכולסטרול לא ירד (ויהיה צורך בכדורים)?
תודה!
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
ד``ר רפי ביצור01/04/2008כעקרון - יתכן שיהיה שיפור עם שינוי סוג הגלולות, הספורט והדיאטה, ויתכן שלא. גם אם לא - כלל לא בטוח שיהיה צורך בטיפול תרופתי.
מאחר והמלצות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה עם תשובת הבדיקות החוזרות, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים. מס' הטלפון לקביעת תור במרפאת הליפידים בתל-השומר הוא 03-5304582.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נועה01/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



