מיץ אשכוליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיץ אשכוליות
    יעקב
    08/04/2008


    שלום רב,
    פורסמו לאחרונה כי מיץ אשכוליות מזיק עד כדי הרעלה למשתמשים בפרוקור וסטטינים ועוד,
    כמשתמש בפרוקור וקרסטור ואיזילטור מה בדיוק צריך להעיד כי אני מורעל לפי הכתבות?
    אני משתמש בכוס מיץ אשכוליות בתערובת של פסיליום ופשתן טחון בכל יום.
    אכן השתמשתי בעבר לתקופה קצרה בלפיטור וקבלתי cpk 1300 .
    היום בשימוש קרסטור 5 מ"ג ו-10 מ"ג איזיטרול ערכי הכולסטרול והטריגלצרידים שלי מעולים.
    בברכה
    יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיץ אשכוליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיץ אשכוליות

    ד``ר רפי ביצור
    08/04/2008

    מיץ אשכוליות מכיל חומר המעכב את פירוקן בכבד של תרופות מסויימות, ולכן יכול לגרום להצטברות שלהן, עליית רמתן בדם ולעתים לתופעות לוואי.
    לגבי פרוקור: הרעלה חריפה של פרוקור מתבטאת בדופק איטי מאד עד כדי חולשה קיצונית ואבדן הכרה. תופעות לוואי נוספות יכולות להיות הפרעה בתפקודי בלוטת המגן (פעילות יתר או תת-פעילות), הפרעה בתפקודי הכבד ופגיעה ריאתית.
    לגבי סטטינים (כמו ליפיטור וקרסטור): תופעות הלוואי האפשריות הן פגיעה בשרירים (כאבי שרירים, חולשת שרירים, עליית רמת CPK בדם) והפרעה בתפקודי הכבד.
    מאחר והתגובה למיץ אשכוליות היא מאד אינדיבידואלית ואיננה ניתנת לחיזוי מראש, מומלץ לנוטלים את התרופות הנ"ל להימנע ממיץ אשכוליות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והארה

    יעקב
    08/04/2008

    תודה ד"ר על התשובה המהירה, מדהים!
    אכן רמות הדופק שלי הם 45 עד 54 לדקה וזה לא סימפאטי.
    שאלתי: האם לא כדאי להקטין (בעצה רפואית כמובן) את מינון הפרוקור ובכך להקטין אפשרות פגיעה בתפקודי כבד ובלוטת התריס המוכר לחולים מסוגי.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוקור

    ד``ר רפי ביצור
    08/04/2008

    דופק של כ- 50 לדקה במנוחה, כאשר אינו גורם לסימפטומים כמו סחרחורת, חולשה ואבדן הכרה - אינו מסוכן, ובפני עצמו אינו מצריך שינוי בטיפול התרופתי.
    לגבי מינון התרופות אצלך - לא ניתן לתת יעוץ פרטני באינטרנט. אפשר ומומלץ להתייעץ בקרדיולוג המטפל, המכיר אותך ואת בעיותיך הרפואיות לעומק ולאורך זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו