האם תיגבור ייצור נוטריק אוקסיד טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם תיגבור ייצור נוטריק אוקסיד טוב
    עמית אלתם
    16/08/2014

    בגיל 62 לאחר 2 אירועי לב קלים ,אני מתאמן בשיקום לב עם חבורה גדולה וותיקה בנושא, כולם לוקחים תוספים והקרדיולוגים או מתעלמים או לא יודעים או כל מיני , לדעתי ובעצם לדעת כל הקבוצה ,זה טעות טיפולית הפוגעת בנו, הנושא כיום הוא חלק בלתי נפרד משיקום ואחלמה ,לכן רצוי ואף חובה שהרופא המטפל יהיה שותף לו ויצויד בידע מתאים,
    וושאלה ספציפית , רבים מהקבוצה חווים ירידה מסויימת בזקפה,
    יש תוסף perlox המכיל ל ארגינין ופיקונגול התורמים לייצור מוגבר של נוטריק אוקסיד ובמחקרים קליניים הועיל התוסף י(לאחר שימוש של לפחות חודש עד 6 חודשים)יותר מויאגרה,
    ניסיתי לקרוא מקורת רפואיים כמו פאבמד וכדומה , בעיקר על ל ארג'ינין ,אך כנראה זקוקים להשכלה רפואית בכדי לנתח את המידע
    כל הנושא של נוטריק אוקסיד בכלל והפרלוקס בפרט , האם לפי הספרות הרפורית ,תגבור הייצור של נוטריק אוקסיד מועיל ובריא לחולי לב????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו