לפיטור או משהו אחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפיטור או משהו אחר
    מייקל
    16/11/2014

    שלום רב, אני בן 42, עברתי MI לפני 4 שנים עם צנתור שגילה ט. עורקים קשה ונרחבת, 3 סטנטים, מאז חזרה לאורח חיים רגיל כולל ריצה 10 ק"מ והכל שקט.
    כעת אני מטופל בלפיטור 80 ורמת ה LDL בשנתיים האחרונות נא סביב ה 85. בזמנו נאמר לי שה LDL האידיאלי הוא פחות מ 70. אציין שב 10 השנים שלפני ה MI לקחתי סימבקור 20 בעקבות גילוי LDL 220 שירד ל 100 עם סימבקור.
    שאלתי - האם כדאי להחליף את הליפיטור במשהו אחר כגון קרסטור? שהרי מביחנה מספרית אני רק 10-15% יותר טוב עם מינון מרבי של סטטין חזק לעומת מינון הרבה יותר נמוך של סטטין יותר חלש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפיטור או משהו אחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למייקל

    ד``ר רפי ביצור
    16/11/2014

    קשה לתת מענה אינטרנטי לשאלה ספציפית לגבי אדם שלא בדקתיו ושיש לי מידע חלקי לגביו.
    כעקרון, אם 4 שנים לאחר האירוע אין כל עדות להתקדמות של המחלה הלבבית - איני רואה צורך לשנות את הטיפול.
    מומלץ לפנות לקרדיולוג המטפל, לו יש את הנתונים המלאים.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו