שלום, 2 שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, 2 שאלות
    אוהד
    24/10/2015

    1. מה יותר מסוכן לגוף - לשתות אלכוהול פעמיים-שלוש בשבוע, או לאכול אוכל לא בריא בלי לעשות ספורט? (אוכל בחוץ, מטוגנים, מתוקים וכו').

    ברור לי ששניהם מסוכנים לגוף, אבל רק רציתי לדעת מה יותר מסוכן מביניהם ומה יכול לגרום יותר נזק לטווח הארוך.


    2. אני בן 26, לא אוכל בריא (הרבה מטוגנים, אוכל בחוץ, מתוקים, בלי פירות, הרבה דברים משמינים, לא אוכל מסודר וכו') , ואני לא עושה ספורט בכלל.

    עשיתי לפני שבוע בדיקות דם והכל תקין. אני שוקל 60 קילו.

    השאלה שלי- יכול להיות בגלל כל האוכל שאני אוכל שיש לי נזק בגוף שכרגע לא רואים בבדיקות דם וזה יבוא לידי ביטוח רק בעוד כמה שנים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, 2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאוהד

    ד``ר רפי ביצור
    24/10/2015

    1. מה יותר מסוכן לגוף - לשתות אלכוהול פעמיים-שלוש בשבוע, או לאכול אוכל לא בריא בלי לעשות ספורט? (אוכל בחוץ, מטוגנים, מתוקים וכו').

    - תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית מזיקים מאד בטווח הארוך, וכרוכים בסיכון מוגבר למחלות לב וכלי דם, סרטן ועוד. לגבי האלכוהול - אם מדובר במה שמכונה "שתיה חברתית", דהיינו משקה-שניים ולא שתיה לשכרה - אין בכך נזק, ככל הנראה.

    2. יכול להיות בגלל כל האוכל שאני אוכל שיש לי נזק בגוף שכרגע לא רואים בבדיקות דם וזה יבוא לידי ביטוח רק בעוד כמה שנים?

    - החדשות הרעות: אכן הנזק מתחיל להצטבר כבר כעת. החדשות הטובות: זה עדיין הפיך. שיפור בתזונה, פעילות גופנית סדירה והימנעות מעישון ימנעו את הסיבוכים בעתיד.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו