השמנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השמנה
    אבי
    08/01/2016

    אני בת 25
    בשנה שעברה שקלתי 20 קילו פחות
    עליתי בצורה דרסטית במשקל 20 קילו בשנה
    ואני לא מצליחה לרדת גרם 1 !

    אני מיואשת!!!

    לא מוצאת פיתרון לרדת במשקל!

    היום תכננתי לא לאכול שטיות ואכלתי 200 גרם שוקולדים ובורקסים גבינה ותרד ועוגת גבינה.

    זה הורס אותי! כל יום בורקסים עוגות לחמים ושוקולדים יוגורט עם גרנולה ובוטנים ושקדים וסילאן
    20 קוביות חלבה
    עוגת פרג
    10 חתיכות עוגת גבינה חמה
    עוגת שוקולד
    עוגת קינמון
    עוגת שיש
    בורקס קינמון
    רוגלעך
    קוראסון חמאה
    ריבות

    לא מצליחה להפסיק על המתוקים!!! זה עושה לי צרבת והרגשה רעה.

    מה את מציאים לי לעשות? האם אתם מבינים את הקושי הרב שלי לרדת במשקל????

    במקום לרדת במשקל אני עולה בכל שבוע קילו במשקל - זה הורס אותי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל

    ד``ר רפי ביצור
    08/01/2016

    התסכול והקושי מובנים.

    מציע לפנות למרפאת השמנת יתר באחד מבתי החולים (אני מכיר את המרפאה בתל השומר, ומניח שיש מרפאות כאלה גם בבתי חולים אחרים). במרפאה זו יתייחסו ויטפלו במקביל בכמה כיוונים: התאמת תזונה, שלילת בעיות רפואיות אחרות ובמקביל, ולא פחות חשוב - סיוע פסיכולוגי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו