מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות אקו במאמץ לאחר אקו רגילשרי24/02/2016
שלום
בת 66, סובלת מיתד לח"ד ומטופלת בתרופות (כנראה לא מאוזנת כמו שצריך), וכן בסכרת ומקבלת גלוקופז'.
רופאת המשפחה שלחה אותי לאקו לפני כמה זמן בגלל הלחץ דם, ועקב התוצאות שהיו היא ביקשה שאהיה במעקב קרדיולוגי.
מבחינת תלונות אין כאבי חזה, אלא רק מה שמרגיש קוצר נשימה במאמצים (אולי גם בגלל עודף משקל)
הקרדיולוג שלח לאקו במאמץ.
מצ"ב האקו הרגיל עם הממצאים, וכן תוצאות האקו במאמץ.
עד שיגיע התור לביקור אצל הרופא, אשמח אם אפשר לקבל קצת הסבר על התוצאות ומשמעותם.
גם מבחינת האקו, גם מבחינת מבחן המאמץ, וכן אם האקו במאמץ נותן גם תמונה לגבי מצב העורקים הכליליים.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ותוצאות האקו הקודם הרגיל
שרי24/02/2016.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרי
ד``ר רפי ביצור25/02/2016פירוש תוצאות האקו במאמץ מוגבל מאחר והוא הסתיים טרם ההגעה ליעד, בגלל שדיווחת על עייפות שהצריכה הפסקה של ביצוע המאמץ.
התוצאות שהתקבלו מרמזות על כושר גופני ירוד ויתר לחץ-דם לא מאוזן בצורה מספקת.
מעבר לכך - ממליץ בחום לחזור לקרדיולוג שהפנה לבדיקה על מנת שיתן את משמעות התוצאות בהקשר הספציפי שלך.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא קיבלתי זריקה במקרה כזה?
שרי26/02/2016שלום
הרעיון של האקו במאמץ לראות איך הלב מתפקד בדופק מטרה, ואם לא הגעתי לזה, למה לא השתמשו בזריקה שמקובלת למקרים כאלו על מנת להעלות את הדופק?
כך היה אפשר לקבל גם מידע על האם יש הפרעה בהתכווצות של הלב בגלל סתימות בעורקים, לא כך?
היה כאן בכלל מבחן מאמץ? או שהפסיקו באמצע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרי
ד``ר רפי ביצור26/02/2016שאלה מצוינת שאין לי תשובה עליה.
מציע שוב לדבר עם הקרדיולוג שהפנה לבדיקה ויש לו את כל המידע.
שבת שלום ובריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרי-בלי זריקה,קבלי טיפ -
שגב11/03/2016מניסיון אישי ,
אני לא רופא, אבל טוען בכל מקום שבגילנו(אני בן 67 ) אנו חייבים לטפל בעצמנו ולנהל את המחלות ולא לתת להן לנהל אותנו ,לא להזדקק לזריקות,או לתרופות מיותרות.
סובל מ-ל.ד,הפרעות קצב,הפרעות שינה ,כולסטרול מעט גבוה ופרוסטטה שנים רבות(היה גם מעט סוכר גבוה שהורד ),בעזרת מעט תרופות והפעולות הר"מ שומר על אורח חיים רגיל ושולט במחלות,
-תזונה נכונה.(שפויה-לא רק חסה)
-שמירה על משקל כמעט תקין (לא מצליח להגיע למשקל המומלץ) .
-פעילות גופנית פשוטה-הליכה 3 פעמים בשבוע .
-והפעולה הכי חשובה -התמדה !, התמדה עיקשת ב-3 הפעולות הנ"ל לאורך שנים.
כתוצאה מהפעולות הנ"ל,לחץ הדם מאוזן,הפרעות הקצב נעלמו , הכושר הגופני גבוה ובדיקות האקו לב טובות ,
את תוצאות הבדיקות אפשר לראות בשאלתי למנהלי הפורום בראש עמוד זה("האם אני צריך סטטינים"?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



