תוצאות אקו במאמץ לאחר אקו רגיל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות אקו במאמץ לאחר אקו רגיל
    שרי
    24/02/2016

    שלום

    בת 66, סובלת מיתד לח"ד ומטופלת בתרופות (כנראה לא מאוזנת כמו שצריך), וכן בסכרת ומקבלת גלוקופז'.
    רופאת המשפחה שלחה אותי לאקו לפני כמה זמן בגלל הלחץ דם, ועקב התוצאות שהיו היא ביקשה שאהיה במעקב קרדיולוגי.
    מבחינת תלונות אין כאבי חזה, אלא רק מה שמרגיש קוצר נשימה במאמצים (אולי גם בגלל עודף משקל)
    הקרדיולוג שלח לאקו במאמץ.
    מצ"ב האקו הרגיל עם הממצאים, וכן תוצאות האקו במאמץ.
    עד שיגיע התור לביקור אצל הרופא, אשמח אם אפשר לקבל קצת הסבר על התוצאות ומשמעותם.
    גם מבחינת האקו, גם מבחינת מבחן המאמץ, וכן אם האקו במאמץ נותן גם תמונה לגבי מצב העורקים הכליליים.

    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ותוצאות האקו הקודם הרגיל

    שרי
    24/02/2016

    .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרי

    ד``ר רפי ביצור
    25/02/2016

    פירוש תוצאות האקו במאמץ מוגבל מאחר והוא הסתיים טרם ההגעה ליעד, בגלל שדיווחת על עייפות שהצריכה הפסקה של ביצוע המאמץ.

    התוצאות שהתקבלו מרמזות על כושר גופני ירוד ויתר לחץ-דם לא מאוזן בצורה מספקת.

    מעבר לכך - ממליץ בחום לחזור לקרדיולוג שהפנה לבדיקה על מנת שיתן את משמעות התוצאות בהקשר הספציפי שלך.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא קיבלתי זריקה במקרה כזה?

    שרי
    26/02/2016

    שלום

    הרעיון של האקו במאמץ לראות איך הלב מתפקד בדופק מטרה, ואם לא הגעתי לזה, למה לא השתמשו בזריקה שמקובלת למקרים כאלו על מנת להעלות את הדופק?
    כך היה אפשר לקבל גם מידע על האם יש הפרעה בהתכווצות של הלב בגלל סתימות בעורקים, לא כך?
    היה כאן בכלל מבחן מאמץ? או שהפסיקו באמצע?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרי

    ד``ר רפי ביצור
    26/02/2016

    שאלה מצוינת שאין לי תשובה עליה.

    מציע שוב לדבר עם הקרדיולוג שהפנה לבדיקה ויש לו את כל המידע.

    שבת שלום ובריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרי-בלי זריקה,קבלי טיפ -

    שגב
    11/03/2016

    מניסיון אישי ,
    אני לא רופא, אבל טוען בכל מקום שבגילנו(אני בן 67 ) אנו חייבים לטפל בעצמנו ולנהל את המחלות ולא לתת להן לנהל אותנו ,לא להזדקק לזריקות,או לתרופות מיותרות.
    סובל מ-ל.ד,הפרעות קצב,הפרעות שינה ,כולסטרול מעט גבוה ופרוסטטה שנים רבות(היה גם מעט סוכר גבוה שהורד ),בעזרת מעט תרופות והפעולות הר"מ שומר על אורח חיים רגיל ושולט במחלות,
    -תזונה נכונה.(שפויה-לא רק חסה)
    -שמירה על משקל כמעט תקין (לא מצליח להגיע למשקל המומלץ) .
    -פעילות גופנית פשוטה-הליכה 3 פעמים בשבוע .
    -והפעולה הכי חשובה -התמדה !, התמדה עיקשת ב-3 הפעולות הנ"ל לאורך שנים.

    כתוצאה מהפעולות הנ"ל,לחץ הדם מאוזן,הפרעות הקצב נעלמו , הכושר הגופני גבוה ובדיקות האקו לב טובות ,
    את תוצאות הבדיקות אפשר לראות בשאלתי למנהלי הפורום בראש עמוד זה("האם אני צריך סטטינים"?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו