כולסטרול גבוה עם קרסטור 40 מג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול גבוה עם קרסטור 40 מג
    תמר
    26/03/2017

    בס"ד
    אמי חולת סוכרת לא מאוזנת (AIC 9.5) מטופלת באינסולין, עברה ניתוח בריאטרי לפני כשנה, כחצי שנה לאחר הניתוח LDL היה 54 והיום כחצי שנה אחרי עלה ל-176 עם קרסטור 40 מג. יש גם עלייה קלה באנזימי כבד (ALKP 178, ALT 36). למה יכולה להיות קשורה העלייה החדה בLDL? האם יכולה להיות אינטראקציה אם לוקחת קרסטור ביחד עם סידן או מולטיויטמין ולוקחת קרסטור בבוקר? האם כדאי לשקול הוספת אזטרול והורדת מינון קרסטור בגלל עלייה באנזימי כבד? יש לציין שטריגליצרידים 250, היתה מטופלת בבזפיברט והפסיקה, עברה בעבר צנתור עם סטנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    ד``ר רפי ביצור
    27/03/2017

    אם מקפידה לקחת את הקרסטור, לא ברורה לי סיבת העליה החדה בערכי ה- LDL. אין אינטראקציה בין קרסטור לבין סידן או מולטיויטמין.

    מציע לחזור על הבדיקה, ואם עדיין ערכי LDL גבוהים - לפנות למרפאת ליפידים.

    בלי קשר - חשוב גם לאזן את הסוכרת.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו