הכוונה מקצועית לטיפול בתרופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכוונה מקצועית לטיפול בתרופה
    אייל אשכנזי
    07/11/2017

    שלום רב .שמי אייל ואני כבן 57 עובד במשטרה במשמרות ולאחרונה לאחר בדיקת הדם שעשיתי התקבלה תוצאה גבוהה של טריגליצרידים-רמה של 777.רופאת המשפחה רשמה לי 2 תרופות שעלי לקחת לסרוגין את הליפיטור20 ואת הבזפיברט 400.לציין שזו פעם ראשונה שאני מקבל תרופות אלו שכן מעולם לא היו לי בעיות בריאות .אני שוקל כ97 ק"ג גובה 178 ס"מ .השאלה היא האם לנוכח תוצאת מעבדה כדאי להשתמש בתרופות האלו כי לפי תופעות הלוואי שקראתי תיתכן פגיעה בכבד ובנוסף קראתי שמי שמשתמש בבזפיברט אסור לו להשתמש בתרופה מסוג ליפיטור כך שישנו ניגוד במה שהרופאה רשמה לי.אני מבין שאני חייב לשפר תזונה ופעילות גופנית אך האם זה מה שעדיף לי כעת בלבד או בשילוב התרופות. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר טריגליצרידים

    ד``ר אביב מגר
    08/11/2017

    שלום רב, עקרונית במקרים של יתר טריגליצרידים , מומלץ לבצע ברור לגורמים אפשריים וטפול בהם, להתחיל דיאטה להורדת טריגליצרידים שבעיקר כוללת צמצום רב ב צריכת סוכר, וטפול בבזפיברט. ככלל אינני ממליץ הוספת ליפיטור לבזפיברט כטפול התחלתי. בברכת בריאות טובה ד״ר אביב מגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו