תחושות ממושכות ולא נעימות בבית החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושות ממושכות ולא נעימות בבית החזה
    איתן
    12/06/2008

    שלום צוות רופאים נכבד,

    לפני כשנה וקצת נחשפתי עקב מגע מיני לא מוגן לנגיף האיידס, אך בשל עירנותי הרבה הגעתי לחדר מיון בתל השומר עוד בטרם חלפו 72 שעות ובהמלצתו ואישורו של רופא למחולת זהומיות לקחת למשך 28 ימים טיפול מונע PEP נגד HIV.

    לשמחתי הרבה, לפחות מהבחינה הזאת אני בריא לחלוטין.

    כבר במהלך לקיחת הקוקוטייל המניעתי, שכלל קומבוויר פעמיים ביום X 500 מ"ג כמדומני וסטוקרין פעם אחת באותו מינון, היו לי תחושות מאוד לא נעימות בחלל בית החזה שכללו לחץ משתנה לסירוגין, שינו מקום הכאב מצד שמאל לימין לסירוגין, שינוי עצמת הלחץ מקל לבינוני עד חזק, כאילו הקרנות ליד ימין וצד ימין של הצוואר.

    בחלק מהפעמים הגעתי למיון, עשו לי אקג אך גורנישט, הכל תקין.

    יש לציין שאני בחור בן 38, בריא בדר"כ ואיני לא לוקח תרופות ע"ב קבוע.

    עשיתי גם בדיקות דם לתפקודי כבד במהלך לקיחת הקוקטייל ולאחריו והכל כאמור תקין.

    זכור לי מההתוויה של הקומבוויר שרשום כי בהסתברות מאוד נמוכה היו מקרים מעטים שמצאו קשר בין לקיחת התרופה לפגיעה בשריר הלב בטווח הארוך.

    היום, לאחר שנה פלוס (14 חודשים ליתר דיוק), אני חש את אותם תחושות לא נעימות באזור בית החזה שכוללות: מיחושים, עיקצוצים, דקירות, לחץ פנימי, לפעמים הקרנה ליד ימין ולעורף והכל לא במקום קבוע...זז...לפעמים כמה שעות בצד ימין....ואח"כ עובר לצד שמאל.

    אין קשר למאמץ פיזי (ריצה, שחייה, תרגילי כוח על מתח וכו), הכאב לא משתנה ויכול להיו מורגש גם במאמץ פיזי באותה דרגת כאב.

    חשבתי שאולי מקור התחושות הינו פסיכוסומטי עקב פוסטטראומה ושילוב של חרדה וסטרס מתמשכים, אך אני ספק שהרי מדובר על תקופה מאוד מאוד ארוכה בהרגשה.
    הדבר היחיד שאולי מסביר זאת שאכן התחושות החלו בסמוך לאירוע.
    ייתכן אף שהיו קודם בעצמה קלה יותר, אך מימיי לא נתתי את הדעת על כך.

    מבחינת בדיקות רפואיות:
    עשיתי תפקודי ריאות, אקג לפחות 6 פעמים בסמוך לכאב עצמו, אקו במאמץ פעמיים, בדיקות דם, גסטרוסקופיה...והכל תקין!!!!

    אני מניח שיש עוד כמה בדיקות של עשיתי שרופאיי לא מצאו צורך לשלוח אותי אלהם כמו ארגומטריה וכו.

    שאלתי והיא שאלת המיליון דולר:
    אני מניח שאתם לא רק מנתחים אלא קרדיולוגים מנתחים ונתקלתם במעשרות אם לא מאות מקרים עם תופעות דומות לשלי.
    מה הסיכוי שחרף כל הבדיקות שעשיתי שהעלו חרס, הרפואה פשוט לא גילתה שיש לי בעיה שמקורה לבבי????
    אני מאמין שמעל לכל ספק אפשרי, שמדובר בתחושות לאורך זמן, גם בגעים אלה בהם אני כותב שורות אלה, הגוף לא משקר והתחושה הפיזית היא אמיתית מוחשית ולא שקרית.
    אומנם ייתכן שהכאב והתחושות המציקות יחלפו לכמה ימים ושוב יחזרו ושוב הדאגה הטורדנית שיש משהו ופשוט לא מוצאים.

    אני אובד עצות ולא יודע כבר מה לחשוב או מה לעשות.

    קיבלתי הפניה מרופא גסטרונום לבדיקה מאוד לא נעימה בה מחדירים צינוריצ דקיקיה, מאין חוט דרך האף עד למערכת העיקול שמטרתה למדודו אימפולסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות לא נעימות בבית החזה

    ד``ר רפי ביצור
    12/06/2008

    ודאי תבין כי לא ניתן לאבחן דרך האינטרנט ללא בדיקה גופנית ומעבר פרטני על תוצאות הבירור שעברת.
    עם זאת, לאור גילך, אופי התלונות והבירור המקיף שעברת, הסיכוי שמדובר בבעיה לבבית – קטן. אם עשית אקו במאמץ הרי שאין צורך לבצע ארגומטריה. הנזק הלבבי עקב טיפול ל- HIV קורה בטיפול ממושך של שנים, ולא בטיפול מונע של 4 שבועות.
    האפשרות של תסמינים על רקע חרדה בהחלט קיימת, ואם ישללו כל הסיבות הגופניות לתלונות כדאי אולי לנסות טיפול תרופתי נוגד חרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרון לבעיות שלך

    קרדיולוג
    14/06/2008

    איתי,
    לדעתנו אחרי שקראנו מס' פעמים את פנייתך הגענו למסקנה שאת זקוק כפי שדר' ביצור כתב לך לטיפול תרופתי קבוע לחרדה ובנוסף לקולונוסקופ קבוע בתחת.
    את תהסס לפנות אלינו שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאחל לך לעבור את מה שאני עובר

    איתן
    16/06/2008

    להבדיל אלף הבדלות מתגובתו האנושית, המכובדת והמקצועית של הרופא, בתגובתך הצינית הוכחת כמה אתה אדם חדל אישים, נבזה, וטיפש שמגיע לזקפה מלקרא צרות של אחרים תוך רקיחת "מטעמים" מצרותיהם וכל שנותר לי זה לאחל לך מכל הלב את מה שאחרים ודומיי עוברים ובנוסף אני מרחם בעיקר על הוריך שהביאו לעולם אדם כסיל וחסר רגישות כמוך שתרומתו לחברה אפס.

    וכמאמר המשפט הנדוש....החיים זה גלגל..פעם למעלה ופעם למטה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד דבר...

    איתן
    16/06/2008

    במחשבה שניה, אני לא ממש צריך לאחל לשכמותך לסבול, יש מי שמסתכל עליי ועליך ועל כולם גבוהה גבוהה למעלה והוא זה שיחליט....., לא רואים אותו, רק שומעים על קיומו מידי פעם וכסילים כמוך, שבהתנהגותם מוכיחים שאין בהם יראת שם, במוקדם ובמאוחר יתנו את הדין בפניו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגעת לזקפה?

    קרדיולוג
    17/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדיולוג אלק - אתה פשוט א ד י ו ט!!

    איתן
    17/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרחם עליך

    איתי התותח
    18/06/2008

    תארת את עצמך מצוין. אתה נורא מתוסכל. אתה צריך טיפול. אתה לא הראשון ולא אחרון, בסוף תהיה במעגל למעלה.
    תהיה חזק. תעודד גם את הוריך, תסביר להם שיש עוד הורים עם בנים כמוך. הם צריכים לאהוב אותך יותר, להבין אותך.
    אל תהיה מדוכא, תהיה חזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדיולוג אלק התחננת לזה אז בשם כולם

    איתן
    18/06/2008

    קראתי אחורה בהיסטוריה את התגובות שלך לאחרים, כולל לרופאים המכובדים פה, מסתבר שאני לא היחיד ושאתה עכבר מאחורי מקלדת, טיפוס משועמם שנהנה להיכנס לפורום, לבזבז שעות ולהגיב בהומור ציני או במילים אחרות, לדחוף את האף, שכנראה מאוד ארוך במקרה שלך, לכל חור אפשרי.

    אותי באופן אישי, הצלחת לשעשע, אינך יודע עד כמה...מה גם שאינך יודע עם מי אתה מדבר...

    אבל כדי לסבר את "אוזניך" אני מוכן להודות שאני מתוסכל רק מאנשים מכוערי נפש כמוך שאלמלא היו קיימים, עולמנו היה יפה הרבה יותר אבל קטונתי, לשנות אותך במקום שהגנטיקה והסביבה נכשלו, אין לי רצון ולא יכולת ואני גם ספק אם לרפואה או לפסיכולוגיה או לחוק יש פתרון לשכמותך!
    חבל, חבל שאנשים מסוגך שסובלים מאימפוטנציה מנטאלית ו/או רגשית ו/או פיזית מחפשים פורום שכזה בשביל להפיג את "השעמום" במילוי חסך בדרך לא דרך, בלהציק לאחרים ולצחוק על בעיותיהם בדומה לאלה שצוהלים למראה של תאונת דרכים או אוטובוס מתפוצץ במקום לפתור את הבעיה האמיתית שלהם.

    אני מתפלא גם על מנהל הפורום שלו חסם אותך מלהגיב לפי כתובת ה – TCP/IP למרות שאני סמוך ובטוח שלא רק שהינן מכוער בנפשך וחדל אישים, עצם היותך טיפוס סדרתי שמגיב אתה סובל מהפרעה נפשית שאינך מודע לה, כך שגם אם יחסמו אותך פה, תחפש פורום חלופי אחר ותמשיך במעשיך ההזויים והבזויים. אני גם מניח שאתה עצמך סובל מבעיה כלשהי ולא רק נפשית, ומחפש מזור לסבל שלך על משקל המשפט "צרת רבים נחמת טיפשים", אחרת לא מבין למה טיפוסים מסוגך מבזבזים שעות בלקרוא ולהגיב, ועוד בציניות, לבעיות של אחרים שלא מעניינם.

    ואפרופו ציניות, כי זה חלק דומיננטי באישיות העלובה שלך, יש לי חידוש בשבילך: היא יכולה להישמע כשנינות, כחוש הומור, כטיפשות או כסרקיזים, רק שבמקרה שלך לא נראה לי שמישהו באמת נהנה מ-"הבדיחות" שלך למעט אתה עצמך ומאחר ואתה הינך הפכת ל-"תופעה" סדרתית לא רק בעצמת הטיפשות זו סיבה טובה ללכת ולנסות לבקש טיפול דחוף (אני ספק אם לרפואה יש פתרון לאנשים מסוגך) ואם אתה כבר לוקח, רצוי להגדיל בדחיפות את המינון או להחליף כדורים כי הגוף שלך פיתח עמידות וזה לא ממש עוזר לך. ודרך אגב, נסה גם טיפול קבוצתי, יש "תופעות" כמוך גם בפורומים אחרים, אול ישם באמת תזכה בנחת מהמשפט "צרת רבים נחמת טיפשים", מה גם שזה יעלה לך יותר זול בקבוצה כי אני בטוח שאתה לא מסוג האנשים שעובדים.

    ולעניין הוריך, כבודם מונח במקומם, הם לא אשמים בפרי באושים שכמותך!!!

    ולסיום, עכבר מאחורי מקלדת, עלוב נפש וחדל אישים, בהצלחה בטיפול....מכל הלב...
    נ.ב: חסוך ממני את התגובה "השנונה" שלך גם ככה אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב ואני לא אקרא אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכן

    קרדיולוג
    18/06/2008

    זה ארוך מדי. תן לי סיכום אין לי סבלנות לקרוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איתי, אתה חמוד ואינטלגנט וחבל!!!!!!

    איתן
    18/06/2008

    אהלן איתי,
    אני מקווה שעוד תכנס לפה ותראה את ההודעה שלי.
    אם תרשה לי להעביר ביקורת, אני ממש לא מבינה אותך.
    במטרה לחפש תשובה לבעיה שלי גם יצא לי על הדרך לקרא את התגובות שלך.
    אתה בחור מאוד שנון ואינטלגנט וכנראה גם מאוד משכיל ואני ממש לא מבינה למה אתה בכלל עונה לקרדיולוג המתחזה? הוא לא ברמה שלך, הוא ילד טיפש ומשועמם, שסתם מנסה להתגרות בך ואתה עוד מתייחס אליו ברצינות....חבל, חבל שאתה מבזבז כל כך הרבה אנרגיות על אחד כזה.
    אני שמחה שאתה מרגיש יותר טוב, מקווה שבקרוב גם אני.
    ענבל האחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולם להירגע בבקשה

    ד"ר חסן
    19/06/2008

    זה פורום מכובד עם רופאים רציניים - זה לא מקום להתנצחויות ילדותיות, אז אנא, הרפו מהנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • י

    איתי התותח
    21/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו