שלום! בבקשה עזרו לי יש לי כולסטרול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום! בבקשה עזרו לי יש לי כולסטרול
    אריאל
    07/07/2008

    גבוה מאוד, בבדיקות דם שעשיתי, התוצאות היו LDL 217 HDL 29.98 COLESTEROL 276.53 יש לציין שאני רק בן 25 משקל77 וגובה 1.75 ,הרופא אמר לי שאני חייב להתחיל ליטול תרופות והביא לי להתחלה סימבאסטאטין 10 מ"ג. העניין הוא שאני מאוד לא רוצה להתחיל עם זה השאלות שלי:א' אם אני מתחיל ליטול תרופה,ואחרי תקופה אני מפסיק,האם זה נכון שאז הגוף מייצר כולסטרול באופן מוגבר? ב' הרופא אמר לי שדיאטה לא תעזור לי ,היא תוריד מקסימום 15 אחוז מהכולסטרול.האם זה נכון ?האם אין לי דרך טבעית להפטר מכולסטרול בצורה מהירה ??? אנא עזרו לי אני כמעט מיואש תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי ההודעה הקודמת

    אריאל
    07/07/2008

    רציתי לציין רמת TRYGLYCERIDE 147.38

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיואש

    ד``ר רפי ביצור
    07/07/2008

    קודם כל - אל יאוש!
    1. רמת הכולסטרול "הרע" (LDL) אצלך גבוהה מאד ויש להורידה, ורמת הכולסטרול "הטוב" (HDL) נמוכה.
    2. בגילך הצעיר, ובהנחה שאין גורמי סיכון אחרים, ניתן לעשות ניסיון של דיאטה (בהנחיית תזונאי/ת), פעילות גופנית אירובית סדירה (לפחות 3 פעמים בשבוע) והפסקה מוחלטת של עישון, ולחזור על הבדיקות לאחר כ- 3 חודשים. קיים סיכוי, אם כי נמוך, שהערכים ישתפרו במידה כזו שלא תצטרך טיפול תרופתי. רופא המשפחה צודק שרמת הכולסטרול צפויה לרדת רק בכ -10-15% בממוצע, אולם יש כאלה שאצלם הרמה יורדת יותר. גם אם, כצפוי, רמת הכולסטרול לא תרד בהרבה, הרי שאימוץ אורח חיים בריא מוריד משמעותית את הסיכון לתחלואה ותמותה, ושינוי כזה בגיל צעיר ולאורך שנים יעיל במיוחד.
    3. אין תרופות פלא "טבעיות" להורדת כולסטרול. אם הערכים ישארו ברמה הנוכחית לאחר נסיון כנ"ל - יש בהחלט מקום לטפל תרופתית, וסימבסטאטין היא תרופה מצויינת. אין זה נכון שכשמפסיקים את הטיפול רמת הכולסטרול עולה יותר - היא פשוט חוזרת לערכים שלפני הטיפול, וגם הסיכון חוזר לרמה שלפני הטיפול. לכן יש לקחת את הטיפול לכל החיים (או לפחות עד 120). יש נסיון עצום ורב שנים בתרופות אלה, בטיחותן גדולה מאד ויעילותן במניעת תחלואה ותמותה הוכחה מעבר לכל ספק.
    מאחר והמלצות פרטניות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול מתאים, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים. מס' הטלפון לקביעת תור במרפאת הליפידים בתל-השומר הוא 03-5304582.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה

    אריאל
    07/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו