שומנים בדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומנים בדם
    יעל
    14/07/2008

    שלום בשנה האחרונה השמנתי מעט, גובהי 167 משקל גופי 78 קילוגרם. לפני מספר חודשים הרגשתי לחץ בחזה ודופק מהיר התבקשתי לעשות בדיקות דם ואק"ג. האק"ג היה גבוה מעט 99 במנוחה ובדיקות הדם בעיקר שומנים היו גבוהים כולסטרול 247 LDL 153 שומנים בדם 277 הופנתי לבית חולים הדופק במנוחה היה 110 לחץ דם 156 על 90 ולאחר שלושה ימי אישפוז ומספר מספר תרופות כגון אספירין , קרדילוק ,לוסק,סימוביל, ונורמיטן , הסתדרו פחות או יותר רמות השומן הדופק היה מעט מהיר אולם בבירור קרדיולוגי מקיף לא נמצאה בעיה . הומלץ לקחת תרופות אלו באופן קבוע מאחר שאני מעשנת וגילי 44 אמרו לי שיש לי מספר גורמי סיכון: השמנה .עודף שומנים וכולסטרול, וחוסר פעילות.לאחר חודש הפסקתי את הכדורים כי לא הרגשתי טוב . היום 4 חודשים אחרי לאחר בדיקות דם התוצאות נותרו גבוהות והרופאה ממליצה לקחת כדורים באופן קבוע. האם יש באמת סיכון לפגיעה בלב ? מצב הדופק היום 96 במנוחה. בתודה על תשובתך יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומנים בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומנים

    ד''ר אבישי אליס
    14/07/2008

    במכתבך חסרים מס פרטים:
    את בת 44 האם יש מחזור?
    האם יש ספור משפחתי של מחלות לב וכלי דם למי ובאיזה גיל?
    מה עם לחץ הדם
    מה רמות ה HDL

    בעזרת נתונים אלה ננסה להגדיר את רמת הסיכון והצורך בתרופות
    דרך אגב מה משקלך? מה תפקוד בלוטת המגן?
    ללא ספק, דיאטה ופעילות גופנית סדירה חשובים והכרחיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו