מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בזפיברט 400 ופרוסטטין 20 מג'צמרת05/02/2009
שלום לך, בגלל רמה גבוהה של כלוסטרול, בסביבות 450 התחלתי לקחת פרוסטטין 20 מ"ג שאכן הורידו את רמת הכולסטרול ל-200. אבל הם לא הורידו את רמת הטריגליצרידים שהיא 350. הרופא הוסיף לי כדור בזפיברט 400 כדי להתמודד עם השומנים בדם. השאלה שלי: הם אפשר אולי לוותר על הפרווסטטין כי בעלון של הבזפיברט כתוב שהוא גם נגד כלוסטרול בדם? האם יש לכדור זה תופעות לוואי? תודה רבה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור בזפיברט
מאיה04/06/2016אני נוטלת בזפברט 400 ורציתי לדעת אם מותר לעשן סיגריות עם נטילת התרופה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאיה
ד``ר רפי ביצור04/06/2016מבחינה רפואית - אסור לעשן. לא עם תרופה זו, לא עם תרופה אחרת ולא בלי תרופה. פשוט אסור.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללאה
ד``ר רפי ביצור05/02/2009בהיעדר נתונים לגבי גורמי הסיכון אצלך (רמת כולסטרול "רע" [LDL] ו"טוב" [HDL], רמת סוכר, לחץ דם, עישון, סיפור משפחתי ועוד), לא אוכל להתייחס לצורך בטיפול תרופתי כלשהו.
כעיקרון, בזפיבראט הנה תרופה להורדת רמת הטריגליצרידים ואינה משפיעה על רמת הכולסטרול ה"רע". כדאי לקבל יעוץ של תזונאי/ת להתאמת תזונה דלת פחמימות. מומלץ לעסוק בפעילות גופנית אירובית באופן סדיר לאחר קבלת אישור מרופא המשפחה. אם תקפידי על המלצות אלה, יתכן ורמת הטריגליצרידים תרד ללא צורך בטיפול תרופתי.
רמת הכולסטרול, לעומת זאת, לא צפויה לרדת באופן משמעותי ללא טיפול תרופתי כמו הפרבסטטין שנרשם לך.
חשוב גם לבדוק את רמת הסוכר ולחץ הדם ולאזן אותם, אם יש צורך.
לכל התרופות עלולות להיות תופעות לוואי, אך התרופות להורדת שומני הדם הן בטוחות מאד. יש, כמובן, להיות במעקב רפואי.
מאחר והמלצות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול מתאים, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים. מס' הטלפון לקביעת תור במרפאת הליפידים בתל-השומר הוא 03-5304582.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה
צמרת05/02/2009שלום לך, הרבה תודה על המהירות והתשובה המקיפה. למדתי ממנה הרבה. אתה צודק לגבי פרטים נוספים.אני בת 66 עם CLL ברקע ללא טיפול. לאחרונה הלחץ דם שלי קפץ לערכים של 150/80 והתחלתי בטיפול נגד לחץ דם עם אנלדקס 5 מ"ג פעמים ביום. הכולסטרול הרע היה 97 והטוב 45. מחר אני אמורה להתחיל בתרופה להורדת שומנים ואני מתלבטת האם להתחיל איתה, או להיכנס ברצינות לדיאטה ולחכות קצת? ובכלל, איך מעלים את הכולסטרול הטוב? הרבה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללאה
ד``ר רפי ביצור06/02/2009במגבלות האינטרנט:
1. טוב וחשוב שהתחלת לטפל בלחץ הדם. יש לעקוב ולראות שאכן יש ירידה מספקת
2. ערכי ה- LDL וה- HDL שרשמת טובים. אם הבעיה שנותרה היא הטריגליצרידים, אפשר בהחלט לעשות ניסיון של שינוי אורח החיים כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת, לחזור על הבדיקות לאחר 2-3 חודשים ולהתחיל טיפול תרופתי רק אם אין תגובה מספקת לתזונה ולפעילות הגופנית.
3. זו גם הדרך הטובה ביותר להעלות את רמת ה- HDL.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
צמרת06/02/2009תודה רבה רבה. עזרת לי מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה פיצית
לאה06/02/2009שלום לך, לאור תשובותך לשאלות אחרות, האם אתה ממליץ לי לקחת קו-אנזים 10 לטיפול בטריגליצרידים? או אולי וגם אומגה 3? שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללאה
ד``ר רפי ביצור08/02/2009תוספים הם דבר משני.
Q10 אינו מוריד את רמת הטריגליצרידים.
אומגה 3 במינון גבוה (2-4 גרם ליום) יכול לסייע.
אבל הדבר החשוב הוא שילוב של תזונה ופעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מתי מומלץ לקחת את הכדור בזפיברט 400?
איזה טיפול ניתן כדי להוריד כולסטרול שלא יעלה HbA1c ?
ערכי בדיקת דם ורמות גבוהות של שומנים בדם
בדיקה מיפוי לב וצורך בצינתור
Bezafibrate 400 להורדת שומנים
ממצא של LBBB - שאלות
שומנים גבוהים בדם, כולסטרול תקין
למה יש התנגדות לניאצין
ליפיטור בזפיברט כולסטרול וטריגליצירידים
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



