מקרה אבוד...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקרה אבוד...
    משה
    18/02/2009

    בן 45 ללא גורמי סיכון סובל מכלוסטרול 230 לדל 138 הדל 35 טריגליצרידים 250 אלרגי לסטטינים(נוסו פרבסטטין סימוביל קרסטור) פריחה שילשולים בזאפיבראט מוריד טריגליצרידים מעלה לדל חומצה ניקוטינית יעילה מעט איזיטרול טוב אבל הבנתי שבתור מונותרפיה לא יעיל למרות שמוריד כולסטרול מה עושים פרט לדיאטה ופעילות גופנית? האם אפשר וטוב לשלב אולבטם ואיזיטרול.מה עם ריבאונד האם יש תיקווה או שאני מקרה אבוד תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקרה אבוד...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למשה

    ד``ר רפי ביצור
    19/02/2009

    ראשית - למה "פרט לדיאטה ופעילות גופנית"? אם אתה רוצה להוריד את הסיכון שלך לחלות במחלת לב - זה הדבר העיקרי שעליך לעשות!
    שנית - לא בטוח שיש צורך בטיפול תרופתי אצלך. גם אם כן - יש כמה אופציות (ליפיטור, ניאספאן, אזטרול, רזינים ועוד), ולאור מורכבות המקרה לא נראה לי שהאינטרנט הוא המקום הנכון למתן המלצות טיפוליות.
    בכל מקרה - כל טיפול תרופתי יהיה משני בלבד לשינוי באורח החיים!
    מומלץ בחום שתפנה למרפאת ליפידים. בתל השומר הטלפון לקביעת תור הוא 03-5304582.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו