כאבי שרירים מהכדורים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי שרירים מהכדורים...
    שאלה
    01/07/2009

    אני סובלת שנים מכלורסטרול גבוה. קיבלתי בעבר סימבסטטין ופרבסטטין, והפסיקו לי כי התחלתי לסבול מכאבי שרירים בגוף. עובדה כשהפסיקו לי- לא היה לי שום כאבי שרירים. כחודשיים אני מקבלת ליפיטור 10 מ"ג אז סוף סוף הצליחו לאזן אותי, אך שוב התחלתי פתאום לסבול מכאבי גב, כאבים בפרקי הרגליים, ובעיקר בזמן הקימה בבוקר מרגישה שהגוף מאד נוקשה והשרירים כואבים. האם זה מהליפיטור???? ואם כן, מדוע הכדורים האלו גורמים לי לכאבי שרירים,ונוקשות בבוקר, איזה כדור אני סוף סוף לא אסבול מכאבי שרירים בגב בעיקר???? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי שרירים מהכדורים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי שרירים

    ד''ר אבישי אליס
    01/07/2009

    מתוך התאור שאת נותנת קרוב לוודאי שהתלונות קשורות בליפיטור.
    הסיבה לכאבי השרירים מסטטינים נובעת בחלקה , לפחות, מהעובדה שהסטטינים בולמים מעגלים נוספים פרט לשרשרת יצור הכולסטרול.
    מה הפתרון?
    1)כיוון שלא כתבת לא , הייתי חוזר ומברר את נחיצות הטיפול, ערכי המטרה והמרחק שלך מהם
    2)במידה ואת זקוקה לטיפול תרופתי : ניתן לנסות סטטינים נוספים כקרסטור במינון מינימלי ביותר של 5 מג כל יומיים, את השילוב ואו השימוש באזיטרול בלבד, ויתכן ותרופות ממשפחת הרזינים הם הפתרון

    לסיכום יש פתרונות, פני לרופא המשפחה ואו למרפאת ליפידים להערכה החלטה ומעקב
    (בבי"ח מאיר- המוקד לזימון תורים 09-7471555)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו