מתח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתח
    עודד
    17/07/2009


    תודה על התשובה אבל לא ענתי לי לי על השאלה האם לחץ יכול לגרום לשניום בדופק עשתי אקג תקין האם אקג רואה את הבעיה הזאצ הספצפית אצין שאני שותה סראקסט עקב התקפי חרדה שהיו לפני הרבה שנים אני שותה 10 שנים סראקסט
    ( זה קורה שאני לחץ)









    הדפסה שלח לחבר שאלות נפוצות בפורום זה סגור






    כולסטרול גבוההה... ארטור

    15.07.09 10:53

    שלום רב.
    עשיתי אתמול דביקות דם והיום בתוצאות הרופא אמר לי שיש לי כולסטרול גבוה שהוא 250 . אני בן 22
    שוקל 94 וגובה שלי 1.78מטר והבנתי שזה נחשב לגבוה .
    מאוד אשמח עם תעזרו לי..







    הדפסה שלח לחבר שאלות נפוצות בפורום זה סגור




    לארטור ד''ר רפי ביצור




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעודד

    ד``ר רפי ביצור
    17/07/2009

    כפי שענה לך דר' אליס, לא ניתן לענות על שאלה כזו באינטרנט ללא בדיקה. מתח יכול לגרום לתחושה של שינויים בדופק, אך יכול להיות שיש גם סיבות אחרות. אקג יכול להראות שינויים, אך לא תמיד. מומלץ שתפנה לרופא המשפחה להמשך בירור וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו