טרגליצרידים גבוהים אחרי סוכרת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרגליצרידים גבוהים אחרי סוכרת הריון
    אמא מודאגת
    25/10/2009

    שלום
    אני בת 35 כחודשיים וחצי אחרי לידה בבדיקות שעשיתי בימים אלה נמצא אצלי טרגליצרידים 159 וHDL 43, מעולם לא היו לי טרגליצרידים גבוהים כמו כן אני שומרת על תזונה נכונה כאורח חיים ,ה BMI שלי תקין,נתגלה לי סוכרת הריון שנשמרה באדיקות ע"י תזונה ולכן לא היה שום צורך בטיפול תרופתי.וכיום לאחר בדיקת סוכר הכל תקין.
    אינני יודעת מדוע הטרגליצרידים גבוהים דבר שלא ציפיתי לו כלל בגלל אורח החיים שלי והמודעות הרבה. האם יש סיכוי שזה נבע מההריון? ומה עלי לעשות (מבחינת תזונה לא נראה שיש לי מה לשנות)?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד``ר רפי ביצור
    25/10/2009

    ראשית - רמת טריגליצרידים של 159 היא גבולית ואינה מצריכה טיפול תרופתי כלשהו, בודאי לא באישה צעירה. שמירה על אורח חיים בריא מבחינת תזונה, המנעות מעישון ופעילות גופנית סדירה - מומלצת בחום לכולם.
    שנית - בהריון רמת הטריגליצרידים נוטה לעלות בכלל (בגלל השפעות הורמונליות), ובנוכחות סוכרת בפרט. החזרה לנורמה לוקחת זמן, ובייחוד אם את מניקה.

    לסיכום - מזל טוב, ואל תתני לחריגות מינימליות להעיב על אושרך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו