הורדת טריג. בתרופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדת טריג. בתרופה
    גיל
    26/10/2009

    שלום
    גילי 51 ללא מחלות רקע
    לפני 3 חדשים בבדיקות כלליות נמצאו טריג. בערכים של 352 [לציון כי בכמה בדיקות לפני 15 שנה הערכים עמדו על 200].
    טופלתי בביזופיבראט 400 מ"ג דיאטנית שצייתתי לכל הוראותיה והורדתי לפחות 8 ק"ג במשקל [עדיין במשקל עודף של כ10 ק"ג] כמו כן טיפול בשמן דגים אומגה 3 [כמוסות פעמיים ביום]. כמו כן מבצע הליכה יומית של חצי שעה ומעלה מזה 4 שנים ויותר

    בבדיקות חוזרות נמצאו ערכים אלו

    טריג. 148 לעומת 352
    LDL כולסטרול 83.9 לעומת [לא נמדד]
    NON כולסטרול 114 לעומת 147
    HDL כולסטרול 34.9 לעומת 29.9
    AST בדיקה נוכחית 27
    טוטאל בילוברובין נוכחית 0.6
    גלוקוז בדיקה קודמת 88

    למרות התוצאה שלדעתי היא מרשימה מאד המשיך הרופא במתן הסטאטינים [אגב יש המוליזיס קל כנראה לא משמעותי]

    השאלה היא האם לא כדאי שלא לקחת תרופה ולמדוד שוב את ערכי הטריג בעוד 3 חדשים כדי לבדוק האם חלה עלייה ברמות. ורק באם תהיה עליה אז להמשיך בתרופה

    בתודה מראש
    גיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדת טריג. בתרופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריג

    ד''ר אבישי אליס
    26/10/2009

    איפה הסטטינים?
    בזאפיבראט אינו סטטין, הוא פיבראט

    התוצאות אכן מרשימות והן שילוב של הדיאטה - הפע הגופנית והתרופה.
    אני אישית שמרן ולא נוטה להפסיק הצלחות, ולכן הייתי ממשיך בשילוב ומעריך שוב לאחר המשך ירידה במשקל ובדיקות חוזרות בהם המגמה וההצלחה נשמרים

    אין אסון בהפסקה כבר עתה תוך המשך הדיאטה והפע הגופנית - אך אני פוחד מהחמרה ואי חידוש התרופה
    המשיכי , ונחזור לדון בעתיד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו