האם דלקת פרקים עוברת בתורשה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם דלקת פרקים עוברת בתורשה?
    רחלי
    22/11/2009


    ד"ר ביצור רפי שלום רב!

    אני בת 36, אחרי 2 לידות. מיזה מספר חודשים אני קמה בבקרים עם כאבים ברגליים, כל הגוף מנוון ורק אחרי מס' פסיעות הגוף "חוזר לעצמו" והכאבים מפסיקים.
    אני רוצה לציין שמיזה כחודש וחצי אני עושה פילאטיס, אך אני לא רואה איזה הבדל בתופעה הזאת שקורית לי בבקרים.
    אני בקושי מצליחה להתיישר בבקרים, אני מתיישרת לאט לאט ואז כשאני מתחילה בפעולות שיגרתיות הכאבים נעלמים.
    אני רוצה לציין שאימי סובלת מדלקת פרקים כרונית/שיגרונית ומטופלת בתכשיר הומאופטי (אמזונאס), לאחר שבעבר קיבלה עירויים שונים בבי"ח מידי שלושה שבועות.
    התרופה היחידה שאני נוטלת הינה ציפרלקס אך אני לא חושבת שיש קשר כלשהו.
    אני משתדלת בנוסף לפילאטיס לעשות הליכות כדי לרדת במשקל (גובה 162 ומשקל 80 קילו).
    האם יתכן ומדובר בדלקת פרקים?

    תודה,

    רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי

    ד``ר רפי ביצור
    22/11/2009

    שאלתך אינה בתחום עיסוקו של הפורום,ובכל מקרה לא ניתן לאבחן דרך האינטרנט.
    התמונה שאת מתארת יכולה להתאים לדלקת פרקים, אך לאבחון וטיפול מומלץ לפנות לראומטולוג.

    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו