כולסטרול בעליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול בעליה
    תחיה
    27/11/2009

    אני עוסקת בפעילות גופנית מידי יום (הליכה מהירה של שעה) ברוב ימות השבוע. אוכלת מזון בריא - עושה דיאטה שוקלת כרגע 74 (גובהי 1.70) הפחתתי 8 ק"ג בחודשים האחרונים. למרות כל זאת - הכולסטרול שלי במגמת עליה ! לפני חצי שנה ה - LDL עמד על 141, עכשיו 149 ולעומת זאת הHDL במגמת ירידה לפני חצי שנה 39, עכשיו - 33.
    אני מקפידה על פירות ירקות וכו' ופעילות גופנית במאמץ סדירה
    מה עוד אפשר לעשות?
    האם ערכים אלו מסוכנים ומומלץ על תרופות ?
    אציין כי יש לי התקן תוך רחמי מסוג מירנה ואני נוטלת כדור אלטרוקסין 100 מ"ג מידי יום במשך שנתיים (תת פעילות הבלוטה) האם יש קשר ?
    אודה לך על התשובה
    תחיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטרול בעליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול בעליה

    ד''ר אבישי אליס
    27/11/2009

    אנסה לענות אחת לאחת על השאלות:
    -הגוף אינו מכונה או נוסחה מטמתית. LDL 141 ו 149 הם זהים ובתחום השונות הטכנית בין בדיקה לבדיקה. ככלל דיאטה משפיעה מעט על רמת הכולסטרול.
    -HDL - קרוב לוודאי שהדיאטה הקפדנית גרמה גם לירידה ב HDL
    - חוסר איזון בבלטת המגן עשוי להעלות ערכי LDL- וודאי שהתפקוד מאוזן

    מה לעשות: להמשיך בהקפדה על דיאטה מאוזנת ופע גופנית סדירה וודאי שבלוטת המגן מאוזנת על הטיפול באלטרוקסין.
    העזרי ברופא שלך להערכת הסיכון, קרוב לוודאי שהוא נמוך ולכן אין צורך בפעולות נוספות פרט לנ"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו