תרומה שולית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרומה שולית?
    לימור
    29/11/2009

    ד.נ. בכתב העת Mitochondrion פורסם (2007) מאמר שבסיכומו כותב צוות החוקרים:There is promising evidence of a beneficial effect of Q10 when given in standard therapies in hypertension and in heart failure. Q10 can be considered a safe adjunct to standard therapies in CV disease האם סיכום כזה מתאים להגדרת תר ומתו כ"שולית"? אודה על תשובתך. בברכה, לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרומה שולית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימור

    ד''ר אבישי אליס
    29/11/2009

    ראשית, הפורום אינו במה להתנצחויות. הפורום משמש מקום לקבלת תשובות וברור סוגיות בנושא ליפידים וטרשת עורקים, כשהתשובות ניתנות על סמך הידע שלנו והספרות המקובלת.

    באשר להערותיך,
    כאשר מצטטים מאמרים כדאי לתת את מראה המקום המלא שלו ולהתייחס לכל מה שנכתב.

    Mitochondrion הוא עיתון במדע בסיסי , והציטוט שלך הוא promising evidence of a beneficial effect כלומר תועלת תאורטית, שכן מה שנכון תאורטית, במבחנה ועל חית מעבדה אינו נכון תמיד בבני אדם. ואכן אין ולו מאמר אחד גדול ומבוקר בה הודגמה יעילותו וחשיבותו של ה Q10.
    והאפקט שלו נותר אפקט פלאצבו או כנסיון אחרון לטיפול בכאבי שרירים כתוצאה מסטטינים.
    הוא הדין גם באשר למאמר השני שהבאת (לא ברור לי מה שם העיתון)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו