משמעויות ההשפעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משמעויות ההשפעות
    ראובן
    30/11/2009

    דוקטור נכבד שלום, האם החמרת התפקוד הדיאסטולי ברוב מטופלי הסטטינים, כפי שצוין ע"י ד"ר רוזנפלדט בכנס הקרדיולוגי אשתקד, מהווה השפעה משמעותית של טיפול בסטטינים? והאם שיפור תפקוד דיאסטולי, כאמור, באמצעות התוסף Q10, כפי שגם הוא צוין ע"י הנ"ל, מהווה תרומה חשובה של התוסף האמור? ראובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משמעויות ההשפעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראובן

    ד''ר אבישי אליס
    01/12/2009

    אני סבור שנןשא ה Q10 נידון בהרחבה ודעתנו על התוסף ואי הצורך בו הובהרו שוב ושוב.

    הציטוטים המובאים על ידי הכותבים אינם ניתנים לתגובה רצינית - איזה כנס קרדיולוגי? מי הוא ד"ר רוזנפלדט?
    כעיקרון, לא כל ציטוט ואמירה של זה או אחר בעיתון או כנס כלשהוא חייבים לגרום לשינוי הדיעה והמקובלות.

    סטטינים אינם מחמירים קלינית אי ספיקה דיאסטולית.

    אני חוזר ומפנה למאמר שהומלץ עי דר ביצור בתשובה קודמת.

    כמנהל הפורום אני מבקש לסיים בכך את נושא ה Q10 בפרום זה.
    איני יודע האם השאלות האחרונות "יזומות" על ידי "בעלי עניין " כאלה ואחרים אך שאלות והערות בנושא לא יענו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו