טיפול בכולסטרול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בכולסטרול
    רענן
    14/12/2009

    שלום,
    בן 53
    אני סובל כבר שנתיים מכולסטרול גבוה. לאחרונה הצלחתי לאזן אותו מעט, אך בגלל ההמלצות החדשות לרמות הכולסטרול, אני שוב ברמת סיכון גבוהה. לשני הוריי היו מחלות כלי דם ולב.
    רופא המשפחה שלי המליץ לי על שילוב איזיטרול עם סטטין (לדעתי אני מאיית את זה נכון).
    האם ניתן לשלב עם התרופה דיאטה? אני לא רוצה לפגוע בספיגה, אך חשוב לי לשלב זאת עם אומגה 3 ואימוני כושר על ידי מדריך.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בכולסטרול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרענן

    ד``ר רפי ביצור
    14/12/2009

    1) בהיעדר נתונים מלאים לגביך, לא אוכל לתת תשובה ספציפית אלא עקרונית בלבד.
    2) ניתן ואף רצוי לשלב טיפול תרופתי עם תזונתי. לגבי התזונה הרצויה - רצוי לקבל יעוץ פרטני.
    3) אומגה 3 אינו מוריד כולסטרול "רע" (LDL). במינונים גבוהים יכולה להיות השפעה על רמת הטריגליצרידים.
    4) איזיטרול ניתן כתוספת לסטטינים במקרים בהם יעד הטיפול לא הושג לאחר מיצוי הטיפול בסטטינים. האם מוצה אצלך הטיפול בסטטינים?

    מאחר והמלצות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול מתאים, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו