ד"ר ביצור שלום נאספן 500-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר ביצור שלום נאספן 500-
    עמוס
    25/04/2010


    שלום רב.
    אני חולה לב סכרת וכלוסטרול גבוה ונוטל מספר כדורים ברצוני לדעת על השילוב בניהם
    להלן הכדורים בבוקר :אומפרדקס,נובונורום,גלוקומין,קרדילוק,אנלדקס,רסיטל,טריבמין,
    צהריים:נובונורום,טריבמין,גלוקומין,אספרין,Q-10 ,
    ערב:אנלדקס,ביזיפברט 400 ,גלוקומין, אומגה-3.
    לילה :קרסטור.
    ה-HDL שלי מתחת לנורמה לפני השינה אני נוטל נאספן 500באיזה שילוב. ומתי לקחת מתי לעלות את המינון והאם להפסיק את הביזיפברט 400

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד"ר ביצור שלום נאספן 500-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמוס

    ד``ר רפי ביצור
    25/04/2010

    ודאי תבין שאין שום דרך לתת המלצות טיפוליות ספציפיות דרך האינטרנט לאדם שלא בדקתיו מעולם ושאין לי כל מידע רפואי לגביו.
    כעיקרון, השאיפה בטיפול בניאצין (כמו הניאספאן) היא להגיע בהדרגה למינון של 1000-2000 מ"ג (בפיקוח רפואי!!!) בהתאם לתוצאות בדיקות הדם ותופעות הלוואי. יתכן מאד ועם טיפול זה ניתן להפסיק את הבזפיבראט, אך שוב - בפיקוח רפואי בלבד!!!

    אנא פנה לרופא המשפחה, ואם ישארו שאלות - ניתן לפנות ליעוץ פנים אל פנים במרפאת ליפידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו