שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שרית
    29/04/2010


    שלום רב:
    לפני כשנה עברתי ניתוח החלפת מסתם אורטלי לביולוגי,
    לפני כ3 שבועות עשיתי אקו לב והכל הייה תקין
    בשבת לפני שבוע וגם בשבת האחרונה היו לי כאבים למשך כמה דקות בכתף שמאל וצוואר שמאל
    ולכן הלכתי לעשות אקג.
    היום עשיתי אקג ויש שינויים ואני מאד לחוצה,
    מה שכתוב הוא:
    evolving sign of left vent hypertrophy
    אם תוכלו להסביר למה הכוונה? והאם הסימנים שהיו לי יכולים להעיד על התקף לב או שזה שכיח אחרי ניתוחי לב?אני חייבת לציין שבעוד כמה ימים אני אמורה לטוס לאירופה האם זב בסדר? או יכול לסכן אותי?
    תודה על התשובה המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    ד``ר רפי ביצור
    29/04/2010

    אין שום אפשרות לתת חוות דעת בנוגע לקיום / אי-קיום התקף לב באופן אינטרנטי על סמך דווח חלקי של תוצאות אקג!
    הפיענוח מרמז על חשד להתעבות דופן שריר הלב. מצב זה יכול לנבוע מיתר לחץ-דם ממושך, היצרות המסתם האאורטלי ומצבים נוספים. אם האקו היה תקין לפני 3 שבועות - לממצא זה אין חשיבות.

    לגבי כל השאר, כולל האפשרות לטוס - אנא פני לרופא המטפל עם האקג ותוצאות כל הבדיקות לבדיקה והערכה לא אינטרנטית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו